Verkocht Echo Glass aftma 2 6'3"... Nieuw! (met lijn) Prijs omlaag!

Started by Sieger, May 26, 2014, 13:02:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Had de hele serie Glass in huis gehaald om uit te proberen en om mee te vissen uiteraard... De hengels zijn hun geld meer dan waard en ik vis er met veel plezier mee...

Deze aftma 2 is me alleen toch te licht (ik had nog nooit een 2-tje gehad en wilde wel eens... nou ja...).
De hengel is ongevist (krimpfolie zit nog om het handvat) en alleen een paar keer gebruikt om mee proef te werpen.

Nieuwprijs van de hengel is € 229,00 Mag van eigenaar verwisselen voor € 175,00 incl verzenden.

Ik heb er ook een bijpassende Echo presentation lijn bij. Kost normaal € 49,95 mag weg voor € 25,00 (voorlopig alleen in combi met de hengel)

Totaal prijs voor de set € 200,00 € 190,00 incl. verzenden

foto's volgen


Tekst Echo

Answering the growing call for that soulful action only fiberglass creates, these let Tim pull from his large sack of graphite tricks and apply glass possibilities. They're all about giving you the feedback missing from stiff graphite actions, with deep loads and a smooth recovery that transmits from tip to hand, while whispering a good bit of sexy time pillow talk asking "why didn't you come back to glass sooner?" The ECHO GLASS rods are a great value in the glass revolution, all the attributes and fish ability of other competitors higher priced rods. Beauty, soul, action, magic, and super price, these rods have it all. Slow down and feel...


Sieger

Sieger



Sieger

Sieger



Sieger

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

weerwolf

ja dit is echt een mooi hengeltje...........zeer zacht, zal geweldig drillen
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

fly only

Beste Siegers,
waar is een dealer van echo hengels in Nederland?
of ben jij dat bij deze?

Groeten van Ad
Het vliegvissen, wil ik niet missen.

weerwolf

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Sieger

Nou... niet echt dealer, maar ik ken de importeur voor Europa erg goed en kan dus wel wat betekenen....

Heb zelf een aantal Echo's (o.a. uit de 3 serie en de glass hengels).... FF werpen en proberen kan altijd....


Sieger

Sieger

FF omhoog....


(Heb ook nog een #10 te koop staan als dit te licht is...  ;D )


Sieger

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Sieger



Sieger

Sieger



Sieger