Gevraagd: Hardy Marquis 4 en/of 5

Started by Sieger, May 10, 2014, 19:37:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sieger

Zoals de titel al aangeeft.... Ik zoek een goed geconserveerde Hardy Marquis reel in maat 4 en/of 5....

Zie ze wel regelmatig op MP staan, maar die zijn me vaak teveel afgeragd.... Dus heb je nog iets liggen... svp een PBtje...


Sieger

Sieger



Sieger

Heintje Davids

Nee, en als ik 'm had dan had ik je tegen jezelf in bescherming genomen en dus niets gezegd  8)

Sieger



Sieger

Jan Damman

Sieger, 

Er staat vandaag een # 5 op marktplaats!!!!!!!!!
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

Sieger

Ja gezien ... stond er begin van de week ook al op, maar geen reactie gehad...  ::)


Sieger

Heintje Davids

Volgens mij staat er vandaag ook weer een Marquis op MP Sieger. Misschien wel weer dezelfde? En anders wellicht een alternatief: bij ADH fishing hebben ze Orvis CFO reeltjes in de aanbieding. Mooi klassiek ogend reeltje dat misschien ook niet misstaat?

Sieger

Ik zag hem Marco, maar inmiddels ben ik ook al geslaagd voor een andere reel....

Het is een Hardy Bougle geworden.... Nieuw en met 50% korting in de UK....

Dank je !



Sieger

BJ

Mooie reel...gefeliciteerd.  Aankoop via een particulier?

Op wat voor hengel heb je de Bougle gezet?

groet

BJ


Sieger

Nee de Bougle is 'gewoon' bij Glasgow Angling gekocht. Die stunten soms behoorlijk met rest stukken....

De hengel is een splitcane gebouwd door Peter den Hollander... de Flea een heerlijke (voor bamboe snelle) 6'3" aftma 4 hengel voor het prikwerk. Heb ook nog een PHY van dezelfde bouwer in aftma 4 en 7'2".... Echt super lekkere hengels voor (relatief) weinig geld....

http://classiccreation.nl


Sieger

Slechtvalk

De Flea is een geweldig hengeltje, heb er zelf ook enige tijd geleden eentje gekocht bij Peter. Wat is die man een artisan en bouwt hij prachtige splitjes
neemt ook alle tijd en advies voor je. Mooie setje met de Bougle  :) Ik vis hem zelf met een Hardy Flyweight.