A&M hengelsport materiaal

Started by fly only, June 27, 2012, 12:03:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerrit72


Net weer een bestelling binnen van A&M, mooi materiaal en snel geleverd.

Bij de 7# lijnen zag ik een 'zoutwater' WF lijn. Heeft iemand daar ervaringen mee?
Wat is het verschil met een normale WF lijn?

Ook ben ik benieuwd naar ervaringen met de Spey/Windcutter lijn (7#), die ook op de site staat.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Gerrit72


René, thanx voor de reactie. Laat ik er maar van uitgaan dat de zoutwaterlijn, dan zo'n lijn met andere kern is. Op de site staat het er namelijk niet bij vermeld.

De 7# spey/windcutterlijn van A&M zou ook prima te werpen zijn met een enkelhandige hengel. Vandaar dat ik benieuwd was of iemand daar ervaring mee heeft.
The only difference between men and boys is the price of their toys.

jur606

Vervolg op mijn eerdere ervaring met mijn #7 hengel.
een garantie geval. (via het topic) kreeg ik gisteren een amiltje van A & M ineens een mailtje

met het volgende
Er bleek een tijd geleden toch een hengel naar mij verstuurd te zijn,
helaas hadden hun dat niet gemeld hadden.
En ik dus niks ontvangen had (bleek dat er vele bestellingen in die periode zijn kwijtgeraakt :()

Ze gingen er nu vanuit dat ik de hengel had ontvangen, (Al had ik ze zeker gemaild met een bedankje)
En ik dacht nou ik heb lang genoeg geduld gehad en laat maar gaan.

Nu kreeg ik in de mailtje de keus mijn aankoop bedrag van toen terug of toch een hengel.
Als alles goed gaat kan ik toch een hengel verwachten binnenkort.
Uiteindelijk heeft het even geduurd, Is en zijn er tussen door dingen kwijtgeraakt, maar wordt het toch goed geregeld.

::goodjob::




Mini-Muddler

Klein spul (haken, goudkoppen, etc.) altijd heel snel binnen gehad. Wacht nu op een:

A&M R7 # 3/4 Gunsmoke /Red met extra spoel en twee lijntjes.

Maandag besteld, TNT zegt dat het onderweg is. Maar ik heb prima ervaringen so far.