wat moet een goede Bellyboat kosten?

Started by ben, December 27, 2011, 20:34:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ben


jelle

Ik heb er een gekocht voor €60 (DLT) deze is best goed maar je zit met de kont in het water.
nadeel is ook dat er maar 1 groot drijflichaam is en een opblaasbare rugsteun.
verder lichtgebouwd met als gevolg kwetsbaarder dan eentje die 5 keer zo duur is.
Ik gebruik de BB iets van 10 keer per jaar
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

ben

Toevallig bij Raven of Vlemmix gekocht? van Benthum Oldenzaal heeft een hoogzittende voor 199 euries. is deze goed?
Wie weet wat?

HappyFisherman

Dan moet je van Benthum even vragen of die goed is...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

ben

jah das makkelijk dat zal hij altijd zeggen dus

haasie

Je zou ook wat meer gegeven hier neer zeten zodat niemand hoeft te gokken op een bellyboat bij iemand goed is. 1 minuut googlen en je vind info genoeg.

johannes

outcast fish cat

prijzen kun je zelf wel vinden

Ron-O

Nou, ik denk als hij er netjes uit ziet, toch wel zo'n € 96,46 doet, en wanneer je mazzel hebt kun je er eentje voor misschien €123,13  krijgen!!! veeel succes

ben

Yes, Yes, Yes, voor dat geld wil ik wel een mooie nieuwe Caddis, trouwens m'n dag kan niet meer stuk, mij maak je niet gek, het leven is veeeel te leuk,     soms nDUS!!!!

ben

By the way, ik ga dit FORUM steeds leuker vinden  @@@@@ en soms blijven we wakker !!@!!@

ben

EEN DAG ZONDER LACH, IS EEN DAG NIET GELEEFD

ben


harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

ben

To HARLIN is dit een quote of niet?
To SPEYCAST ik heb nog niks gekocht welke adviseer je Mij dan wel?

vliegvisgek

qwa gewicht ben de caddis navigator 2  en heb ook een outcast fishcat die zit wat hoger voordeel van deze typen medere kamers en veeel betere kwaliteit dan zo,n ding van 60 euro natuurlijk als die lek gaat op water moet je heel hard peddelen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D


en de prijzen van 200 tot 400 euro ;)

ben


vliegvisgek

je mag er best wel 1 testen van mij alleen mijn fishcat ligt nog in dk en de caddis heb ik hier  dus mocht je de cat willen testen word het mei want dan neem ik hem mee terug (hopende eerder maar goed) ach ja weer een verslaafde erbij die alles aanschaft haha ;D

jur606

voor mij geen BB never meer 1 keer in gezeten is niet mijn ding, haken bij opblaasband nee thx.
(en omdat door oude voetblesseure mijn  enkel met flippers teveel pijn doet, vreemd want kan alles weer)
voor mijn geen BB.

S6 met je zoektocht vanaf het water zelf vissen is wel super (geeft je veel meer mogelijkheden :)

johannes

Quote1 de outcast prowler
2 outcast fat cat
3 outcast fishcat
4 guideline
5 creek ocd en de andere copyén van de outcast

die guidline is een prima boot maar blijkbaar niet voor mij.
als er iemand belang bij heeft heb nog een guidline die weg mag bladder is gelijmd maar verder een goede boot
als men het niet vertrouwd kan er altijd een nieuwe bladder gekocht worden.

mis in het rijdje de outcast trinity.  ::dance:: ::dance::

johannes

Wilco

MAC FISHING HI & DRY DXL 

Deze mis ik nog. Volgens mij worden voor veel van deze BB dezelfde mal gebruikt dus waar het werkelijke verschil in zit ???. Voor mijn MAC FISHING HI & DRY DXL heb ik 1x beide bladers vervangen. Opnieuw aan elkaar lassen was geen optie en dat is nu alweer 2 jaar geleden.

Wilco

Sterker nog. Ik denk dat ze uit dezelfde fabriek komen en zo zijn er wel meer merken.

Useless

Geloof er helemaal niets van. Macfishing High & Dry is gewoon een slim gejat Outcast-concept  door de groothandel Macfishing die ze ergens (waarschijnlijk een of ander Aziatisch land) laten fabriceren. Is overigens zeker niet slecht maar is nog geen Outcast. Ik heb ze ooit wel eens vergeleken met een kameraad van me en dan zie je toch wel en hoop kleine verschillen. Minder ophangmogelijkheden aan de boot, minder tassen/opbergmogelijkheden, iets dunnere bladder; overigens volgens mij wel van urithane. Gewoon een leuk product onder het motto: :"Beter goed gejat dan slecht verzonnen" en in ieder geval iets beter betaalbaar.
Enne...Guideline: een mooie BB maar ik heb begrepen dat de service nogal eens te wensen overlaat.

En wil je een hele stabiele boot koop dan gewoon zo'n ouderwetse ronde. Door de lage zit is die stabieler dan welke BB dan ook en veel minder windgevoelig. Nadelen? Zat, het is kouder omdat je in het water zit, lastiger om in te stappen en iets langzamer. Maar goed, wie heeft er haast in een BB?

vliegvisgek

niemand ervaring met de caddis navigator 2 ik persoonlijk vind het op zit vlak een perfecte bb  ;D

vliegvisgek

oke komt dat omdat hij wat lager licht of trap je je helemaal lam ??????? ik heb geen idee speycast of is het een slechte boot ben benieuwd ;)

vliegvisgek

oke moet wel eerlijk zeggen als ik op bidinghuizen zit met bb en er is veel wind trap ik me het apenzuur en met de fishcat die ik ook heb weet ik niet want heb hem pas 2x gebruikt in dk (ligt hij ook nog)  bij mijn kameraad die woont daar zal hem de volgende keer meenemen en tessten met veel wind dank je voor de info