Gouden streamer, 5e jaar

Started by Herman, September 17, 2014, 16:21:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

merijn1982

Haha kom maar met die sloep:-)
Tight lines!!

wouter veuger

Quote from: HappyFisherman on November 21, 2014, 09:49:14
Nee Bart, we gaan dit jaar voor de volgende lijst:
1.Merijn
2.Merijn
3.Merijn
4.Merijn
5.Merijn
6.Merijn
7.Merijn
8.Merijn
9.Merijn
10.Merijn

::klappen::


hahaha merijn de pike whisperer ::agree::


FSCHAMP

FSCHAMP is mijn nickname  :), maar mijn voornaam is inderdaad Gino en de achternaam is Verbinnen. Nu, ik ken nog een Belgische Vliegvisser, die Gino heet nl. Gino Cozijns en ik had vernomen van MarcelN dat hij blijkbaar dezelfde dag in Bergambacht is gaan snoeken als ik. Ik weet echter niet dat hij ook een inzending heeft gedaan, maar morgen zie ik hem op de beurs en dan vraag ik het hem.
Nu, ik kan wel zeggen dat ik mijn mooie snoekdame in de polders van Bergambacht heb gevangen vanaf de oever, dus niet vanuit een belly boat. :) :) :)
Ik heb echter wel een belly boat en overweeg om deze misschien één van de volgende weken in te zetten op een groter water, maar ik heb hier wel geen ervaring in zoals merijn, maar wie niet waagt niet wint zeg ik altijd.

Merijn ondanks alle tegen wind nogmaals proficiaat met je nieuwe PR.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

marc

Zet hem op Gino ,we geven ons nog niet over toch.
Grt marc

FSCHAMP

Zeker niet Marc, wij Belgen blijven gaan tot aan de finish  :) :) :) Het is niet de eerste keer dat de aanhouder wint. Jij ook alvast succes gewenst met het verleiden van de snoekdames. 
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

En Bart gaat al een sloep huren (volgend jaar waarschijnlijk nog wel een stoomboot over hier...) dus dat komt goed met die Belgen!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

#81
Bram er moet toch wat spanning komen in deze competitie, we kunnen toch niet toelaten dat we volgende stand krijgen :

1.Merijn
2.Merijn
3.Merijn
4.Merijn
5.Merijn
6.Merijn
7.Merijn
8.Merijn
9.Merijn
10.Merijn

;) ;) ;)
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

HappyFisherman

Op z'n Belgisch is dat toch meer
1 Merein
2 Merein
Enz

;D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Dank je gino! En succes met de bb. 

En zoals ik al had aangegeven zal ik alleen grotere vissen melden. Dus  ik zal niet alle plaatsen innemen in de lijst...
Tight lines!!

markpiet

Ik zou er wel trots op zijn als ik kan vertellen dat ik ooit iemand de hand heb mogen schudden die een pr ving van 114 cm. Vervolgens verbeterde hij dit met 125 cm. En dat die 125 cm op de negende plek stond van deze lijst.

de gouden streamer

1.Merijn
2.Merijn
3.Merijn
4.Merijn
5.Merijn
6.Merijn
7.Merijn
8.Merijn
9.Merijn
10.Merijn

Dus blijf die grotere snoeken maar posten.

;)
groeten van Mark
><((((0>

Gerrit59

Nou Mark.......
Ik denk dat dan ook opgaat: droom gerust verder......!!!

FSCHAMP

Quote from: FSCHAMP on November 21, 2014, 19:39:50
FSCHAMP is mijn nickname  :), maar mijn voornaam is inderdaad Gino en de achternaam is Verbinnen. Nu, ik ken nog een Belgische Vliegvisser, die Gino heet nl. Gino Cozijns en ik had vernomen van MarcelN dat hij blijkbaar dezelfde dag in Bergambacht is gaan snoeken als ik. Ik weet echter niet dat hij ook een inzending heeft gedaan, maar morgen zie ik hem op de beurs en dan vraag ik het hem.
Nu, ik kan wel zeggen dat ik mijn mooie snoekdame in de polders van Bergambacht heb gevangen vanaf de oever, dus niet vanuit een belly boat. :) :) :)
Ik heb echter wel een belly boat en overweeg om deze misschien één van de volgende weken in te zetten op een groter water, maar ik heb hier wel geen ervaring in zoals merijn, maar wie niet waagt niet wint zeg ik altijd.

Merijn ondanks alle tegen wind nogmaals proficiaat met je nieuwe PR.

Gino Cozijns is het niet, ik heb hem vandaag gezien en hij is nog niet gaan snoeken in Nederland dit jaar.  Ik ben dus echt benieuwd wie die andere Gino is.
Immers deze naam komt niet zoveel voor en het moet dan ook nog eens lukken dat het een vliegvisser is.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Herman

Misterie (Gino versus FSCHAMP) is ontrafeld... het ging/gaat inderdaad om dezelfde persoon......
(weet het zeker omdat de foto's hetzelfde zijn hahahaha)
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Rossie69

had ik die Merijn nu maar wel de plump in getrapt :)


merijn1982

Had niet geholpen henk. Ik blijf drijven ;D
Tight lines!!

Rossie69

onderste boven dan toch wel  ;D

merijn1982

Tight lines!!

Gerrit59

Allemaal de kif Merijn.............
Maar de realiteit gebied wel te zeggen: de kansen op een topclassering kunnen wij wel vergeten. Ik heb mijn verwachtingen aardig bij moeten stellen!!

Gerrit

FSCHAMP

Quote from: Herman on November 23, 2014, 04:29:22
Misterie (Gino versus FSCHAMP) is ontrafeld... het ging/gaat inderdaad om dezelfde persoon......
(weet het zeker omdat de foto's hetzelfde zijn hahahaha)

Herman betekend dit dat ik voorlopig op de tweede plaats sta dan? (allé er telt maar één inzending per vliegvisser dacht ik).

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Rossie69

2e en 3e plaats kan ook nog jongs :)

kom op die Neus mag niet alle prijzen in de wacht slepen ;)

merijn1982

Tight lines!!

Herman

Quote from: FSCHAMP on November 24, 2014, 22:29:27
Herman betekend dit dat ik voorlopig op de tweede plaats sta dan? (allé er telt maar één inzending per vliegvisser dacht ik).
Voorlopig 2e inderdaad. Je mag zo veel en vaak je wilt inzende , maar max tien vissers een prijs.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

Gerrit59

Ja, ja jongens. lach allemaal maar! Ik ben realist en dat betekent het volgende. Afgelopen week ving op mijn thuiswater (de Mastenbroeker polder) een snoek van bijna 90 cm. Gelet op mijn ervaringen daar de laatste jaren is dat een hele knappe snoek. En ik was daarom ook meer dan tevreden. Maar daar hield ook alles mee op! WANT EEN TWEEDE PLAATS TELT NIET! Gedesillusioneerd heb ik de snoek maar terug gezet zonder foto met meetlint.
Ik ga professionele hulp zoeken..................

Gerrit

merijn1982

Gerrit. 2e plaats telt wel hoor. Gewoon inzenden want een snoek van 90 cm uit de polder is een hele mooie!!
Tight lines!!

Hilco de Visser

Quote from: Gerrit59 on November 25, 2014, 08:06:42
Ja, ja jongens. lach allemaal maar! Ik ben realist en dat betekent het volgende. Afgelopen week ving op mijn thuiswater (de Mastenbroeker polder) een snoek van bijna 90 cm. Gelet op mijn ervaringen daar de laatste jaren is dat een hele knappe snoek. En ik was daarom ook meer dan tevreden. Maar daar hield ook alles mee op! WANT EEN TWEEDE PLAATS TELT NIET! Gedesillusioneerd heb ik de snoek maar terug gezet zonder foto met meetlint.
Ik ga professionele hulp zoeken..................

Gerrit

90 cm  pffffffffffff wat een kleintje   :P