Recent Posts (hoeveel?)

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 24, 2010, 10:44:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Wat vinden jullie een 'goed' aantal voor het aantal recente postings dat onderaan op de index-pagina getoond wordt ?
Is 10 te weinig...?

Sieger

Mag voor mij wel wat meer Bas... 20-25 zou ik zelf mooi vinden. Het gaat soms zo snel dat je met 10 aan de lage kant zit...

Kun je die ook laten scrollen? Dan kunnen het er misschien nog wel meer zijn...


Sieger

A{b}r{a}xa{s}

scrollen is nu niet mogelijk, heb ik ook nog niet iets voor gezien om dat zo te maken

HappyFisherman

Tien is idd wel weinig en volgens mij was 50 op het oude forum net teveel. Dus idd 25-30 zou mooi zijn.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

A{b}r{a}xa{s}

HappyFisherman, op het oude forum scrolde er wel 50 voorbij, maar dat nam niet de plaats in van 50 tekstregels

HappyFisherman

Idd waren die 50 niet allemaal in beeld, maar je merkte wel dat er op de laatste 15-20 een paar dagen niet gereageerd werd voordat ze van de lijst verdwenen. Is niet erg, maar als je een statische lijst hebt zijn die plaatsen dus niet nodig... Maar iig wel een goed idee om de lijst van 10 iets te vergroten.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

niet te veel meer.

30 meer zou ik niet doen.

maar zoals bert zegt ben je ook zekers weer gauw bij.


jelle

op het hobbybrouwen forum is het 24 post en dan alleen per topic de laatste.
zo kun je snel en overzichtelijk zien waar over gesproken word en al dan niet reageren.
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

Jelle, die MOD om ipv de laatste posts, de laatste topcis te vertonen, die ken ik.
Had ik in eerste instantie ook geïnstalleerd.
Maar ofwel die MOD zelf, of in combinatie met een andere MOD, geeft een fout, waardoor er geen preview meer op te vragen is voordat er een bericht gepost wordt.
Daarom heb ik die er nu niet ingebouwd.

jelle

Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

A{b}r{a}xa{s}

Als ik ooit nog eens verstand krijg van het zelf programmeren, misschien dat ik dan nog eens op zoek ga naar een oplossing :-)

HappyFisherman

Kijk sinds gister eigenlijk alleen nog maar bovenin het homescherm bij "show unread post since last visit". Ideaal!
Vliegvissen is bevlogen vissen...