te koop STENZEL Regent 4 LA met reservespoel

Started by Huib, February 14, 2013, 20:12:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Huib

te koop Stenzel Regent 4 large arbor in zwart
volgens Stenzel voor een 8-10, maar naar mijn mening beter geschikt voor een 7-9. zeer goede kurkslip.
een top reel, duits fabrikaat, doet in niets onder voor de topreels

gewicht slechts 172 gram, wat erg licht is vergeleken met de meeste reels in deze klasse.
ze is gebruikt en heeft enkele kleine krasjes, maar niets serieus. fotos op aanvraag

Ik heb 2 huizen en 3 spoelen. een huis voor rechtshandig en één voor linkshandig. De eerste koper mag kiezen of hij een reservespoel wil.

Nieuwprijs eur. 339 voor een reel en 169 voor een reservespoel.
mijn voorstel 170 + 80

[attachment deleted by admin]

Huib

nu met fotos, meer op aanvraag, overtuig me met een goed bod zou ik zeggen

Huib

nog steeds te koop, ik snap eigenlijk niet waarom, is een dijk van een reel die ook nog eens licht is. Tegen elk aannemelijk bod zou ik zeggen!

Heintje Davids

Ik denk dat het ook een beetje 'onbekend maakt onbemind' is, Huib. Stenzel werd vroeger oa verkocht bij Martin hengelsport maar volgens mij zijn ze de laatste jaren niet meer in de Nederlandse winkels te koop. 't Is dat ik al teveel reels (oa deze Stenzel) in deze klasse heb anders...  :). Ik denk dat je veel meer kans maakt om de reel te koop aan te bieden op het Duitse forum Fliegenfischer.

Bolle


Huib

ja geen idee, maar als je me een pb stuurt krijg je een paar fotos van me, prijsaanbieding: 250 voor een reel met reservespoel, koopje zou ik zeggen!