G Loomis Eastfork #4

Started by haasie, July 19, 2012, 13:06:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

haasie

Te koop

G.Loomis Eastfork
aftma 4
9feet
4 delig

De hengel was een inruiler bij Peetershengelsport en ik heb hem enkele maanden in bezit. Een prachtige hengel maar "helaas"ongeschikt voor mijn doeleinden. Vandaar dat hij weer weg gaat om plaats te maken voor een #6.




Hengel heeft wat gebruikersschade.
Gratis een lijntje erbij.

Vaste forumprijs is 150euro!!

catchem

Volgens mij had je in april geschreven dat je deze hengel voor 100 euro gekocht had, dat wil ik er dan ook voor geven. ;)

A{b}r{a}xa{s}

volgens mij was dat hier : G loomis eastfork 4# 9ft,ervaring mee? ??!!

hengel stijgt in prijs, das beter dan er op afschrijven ?¿

haasie

Klopt idd, echter ben ik hierdoor niet gedwongen om hem ook voor een "schijtprijs"weg te doen toch? Hengel is ruim het dubbelen waard dus dit blijft alsnog een koopje  ;D Op MP heb ik hem voor 200 staan.

Of gaat in de winkel ook alles voor inkoopprijs weg?  :P

vliegvisgek

klopt wat je bijna gratis krijgt hoef je niet weg te geven maar kocht vorig jaar een nieuwe loomis eastfork aftma 5 voor mijn neefje
bij vliegviswinkel voor 150 euro omdat hij alles van loomis weg deed dus 200 is niet mis  en nieuwe koste destijd 300 of 325 normaal


http://www.peetershengelsport.nl/webshop/products/Loomis-Eastfork-7'aftma-%233.html

haasie

Adviesprijs was dik in de 400euro, en de hengel die je in de link aanwijst is ook niet een populair model  ;D

Maarja...ipv te zeuren met zowiezo de bedoeling om hem toch niet te kopen kan je ook gewoon niet reageren?

150euro is een mooie prijs voor deze hengel, ongeacht wat ik ervoor betaald heb. Of hebben we hier ook al afgunst?  8)

vliegvisgek

zeuren en afgunst zeker niet maar ik ben een ander merk geil en zou dan ook nooit loomis kopen
maar goed dat niet iedereen zelfde is en qwa prijs is toch goed maar krijg het er maar voor 225 op mplaats nooit
maar nogmaals succes met je verkoop blijft een forum dus deze antwoorden kun je verwachten heb ik ook ooit gehad 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

johannes

is haasie sponsor van het forum dat hij hier dingen met winstbelang verkoopt???

catchem

Quote from: haasie on July 19, 2012, 16:56:31
Of hebben we hier ook al afgunst?  8)

Een beetje wel :-[
Ik heb vaak pech met hengels en de prijs; Een keer een nieuwe snowbee gekocht voor 150 en na twee keer werpen een stukje kurk uit het handvat en bij informeren bij de winkel zien dat ze afgeprijst zijn, een nieuwe spinhengel waarbij ik het topoog langs een havenwand kapotschuur. Bij mij gebeuren dit soort dingen veel vaker dan ik het geluk heb om voor een perfect prijsje een mooie hengel te kopen of andere visspullen kan kopen.

De hengel zou zeker de 150 euro waard zijn, ik hoop dat je krijgt wat je wil.

Gert

Quote from: catchem on July 20, 2012, 08:52:26
De hengel zou zeker de 150 euro waard zijn, ik hoop dat je krijgt wat je wil.

En ik hoop dat jij hem gewoon krijgt voor 100,-  ;)
(Of misschien 125,- kunnen jullie allebei blij zijn?)

Groet,
Gert

A{b}r{a}xa{s}