Thinkfish

Started by Heintje Davids, March 19, 2014, 21:05:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heintje Davids

Heeft iemand toevallig ervaring met de reels van Thinkfish Bold of de carbon uitvoering van Vivarelli? Heb vroeger een (semi)automatische reel gehad en vond het erg handig alleen erg zwaar en lomp. De nieuwe generatie automatische reels zien er een stuk beter uit maar om nu zomaar een hoop geld uit et geven... De Thinkfish is nu qua prijs interessant, alleen ben ik altijd een beetje bang dat wanneer de prijzen met 45% zakken dat het bedrijf (bijna) failliet is.

gijsie20

Helaas geen ervaring mee..ik vind het wel prachtige reels. Afgelopen jaar ook naar gekeken die Thinkfish. Wat moet de Thinkfish nu kosten? Rond de 180 Pond?

Heintje Davids

Bij Barrio inderdaad 180 pond en bij Rudi Heger nog iets minder: €199,- maar dat is precies wat mij wat zorgen baart. Het is bijna de helft van de oorspronkelijke prijs en met spullen aanschaffen van bedrijven die failliet zijn gegaan heb ik slechte ervaringen, vandaar ook de vraag. In Nederland zijn automatische reels niet erg populair. Het lijkt een beetje op auto's met automaat. Zelf schakelen wordt altijd als sportief gezien, terwijl je qua acceleratie vrijwel nooit tegen een automaat opkan. Hetzelfde geldt eigenlijk voor automatische reels. De snelheid waarmee je losse lijn opspoelt krijg je met zelf opdraaien met het handje nooit voor elkaar.

Hilco de Visser

ik vond automatische reel ideaal , maar inderdaad wat zwaar.

zou dat bij deze minder zijn?

Ik rijd graag automaat en scooter................gemak dient de mens