Club "dag" in Noorwegen! Zo goedkoop en gezellig mogelijk, interesse??????

Started by Rena, October 31, 2013, 09:03:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marksman

Ik ga kijken of deze datum voor mij ook kan, lees dat een #4 wat aan de lichte kant is? Heb geen 5 wel een 6 of is dat nou weer wat aan de zware kant?

Rena

Quote from: Marksman on January 03, 2014, 16:20:43
Ik ga kijken of deze datum voor mij ook kan, lees dat een #4 wat aan de lichte kant is? Heb geen 5 wel een 6 of is dat nou weer wat aan de zware kant?

Een #4 of #6 zal prima gaan, dat kunnen we bekijken aan de hand van de omstandigheden, wat het beste is.
Anders is er wel een mouw aan te passen, komt goed!

TL Peter

eddy

dan moet ik helaas afhaken, ben dan nog druk de Dordogne aan het belagen met vliegen.

groet eddy

Marksman


eddy

zeker niet, wordt de eerste keer daar, dus als er iemand tips heeft....

Marksman

Heb daar gevist in rivier de vezere, vlak bij le buque. Wat grut gevangen en wat groots gelost. Leuke rivier maar af en toe wat kanoërs.

Rena

Quote from: eddy on January 04, 2014, 10:54:35
dan moet ik helaas afhaken, ben dan nog druk de Dordogne aan het belagen met vliegen.

groet eddy

De datum ligt nog niet vast hoor, het is één van de data met meeste de meeste stemmen.


Team

22-8  /  25-8     heb ik toch niets te doen ,   zet mij er maar bij, hoor wel als het zo ver is heb de koffer al klaar staan
NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

Lekker Ton!! ::goodjob::

"wij" zijn er ook (Peter, Bronco Billy" Lambrechts, Tom "Nootjez" de Rybel, John "JOLP" Veije, en ik zei de gek!)  ;D ;D ;D ;D

Wordt een gaaf weekendje

Gr

Jan
"Petri Heil"


Team

NUNC  AUT  NUNQUAM

Troutbuster

Quote from: Rena on January 04, 2014, 13:45:29
De datum ligt nog niet vast hoor, het is één van de data met meeste de meeste stemmen.

Niet vast ????

Wat "ons" betreft dus wel!! ;) ;) ;) ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


drefter

Die datum schikt mij niet dus schrap mij er maar af als het die datum word.

Gr Martin

Rena

Quote from: Troutbuster on January 06, 2014, 19:10:20
Niet vast ????

Wat "ons" betreft dus wel!! ;) ;) ;) ;)

Gr

Jan

Laat ik het zo zeggen, het heeft er alle schijn van dat dat de datum wordt :)
Wellicht kunnen de andere geïnteresseerden kijken of deze datum hen wellicht ook past.

Troutbuster

Beste Peter en potentiele Noorwegen gangers,

Ik wil niemand "pushen" natuurlijk, laat dat voorop staan!

Het bovengenoemde weekend komt mij persoonlijk prima uit

Daarnaast ook een aantal andere vissers dus wat mij betreft wordt het 22 augustus tot 25 augustus, maar.....

Ik bepaal niet wanneer wie gaat natuurlijk!

Ik heb 4 man weten te overtuigen voor het bovengenoemde weekend (en wellicht als ik het zo bekijk, komt die data anderen ook prima uit) en wat mij betreft gaan wij ook op die data.

Ik begrijp dat het onmogelijk is een weekend te prikken waarin iedereen kan, maar ik maak me sterk dat het niet te verdelen is over meerdere data??

Gr

Jan
"Petri Heil"


Rena

Quote from: Troutbuster on January 07, 2014, 10:48:11
Ik begrijp dat het onmogelijk is een weekend te prikken waarin iedereen kan, maar ik maak me sterk dat het niet te verdelen is over meerdere data??

Zoals het er nu uitziet, is het weekend wat jou (jullie) voorkeur heeft, ook het weekeinde met de meeste potentiële deelnemer.
Om het niet te gecompliceerd te maken is het voor mij het makkelijkste om het weekeinde met de meeste stemmen te nemen.
Ik organiseer één weekeinde, en ben daar ook als deelnemer, het verdelen over verschillende data is voor mij geen optie.

Zijn er mensen geïnteresseerd in andere periodes, dan het gekozen weekeinde, dan kan dat uiteraard, maar dan is men op zichzelf aangewezen.
Uiteraard kan ik helpen in de voorbereiding met tips en dergelijke, daar ben ik altijd toe bereid binnen het redelijke.

Dus mensen, geef je voorkeur door of geef aan dat het "voorlopig" populairste weekeinde ook voor jou past.
Ook tips en ideeën voor activiteiten, workshops of lezingen zijn van harte welkom.
Kun je wat en wil je dit laten zien of delen... laat het dan weten, dan kunnen we dit inpassen.
Hoe meer ideeën, tips of concrete activiteiten, hoe beter :D


Nootjez

Rena, ik spreek nu uiteraard voor mezelf en niet voor de groep,

maar wat ik het liefste wil doen is vissen, vissen en nog wat vissen!  8)
al kan er natuurlijk altijd wel een andere activiteit tussen passen!

Rena

Quote from: Nootjez on January 07, 2014, 22:02:29
Rena, ik spreek nu uiteraard voor mezelf en niet voor de groep,

maar wat ik het liefste wil doen is vissen, vissen en nog wat vissen!  8)
al kan er natuurlijk altijd wel een andere activiteit tussen passen!

Kijk, daar hebben we wat aan  ;D


TL Peter

Arie de Vries

Augustus gaat voor mij niet lukken.
Maar mooi dat ik je in elk geval als vraagbaak kan gebruiken
Groet, Arie

Troutbuster

Binnenkort gaat de boeking een feit worden

21 aug 2014 vliegen naar Oslo
25 aug 2014 weer terug naar A'dam

en in de tussentijd???
Heerlijk forel en vlagzalm "sleuren" !! ;D ;D ;D ;D ;D ::goodjob::

Met Tommeke "Nootjez". Johnny "JOLP", Peter "Bronco Billy" Lambrechts en the one and only "Troutbuster" .......................
(ik vraag me af of de vissen in Noorwegen ook klassieke natte vliegen lusten!!?? :D :D :D :D)

Wordt een gaaf weekendje, met zo'n illuster gezelschap  ;) ;) ;) ;) ;)!!!!

Gr

Jan
"Petri Heil"


Rena

Zelf heb ik geen ervaring met natte vliegen in de Rena, maar heb er alle vertrouwen in dat vlagzalm en forel ze wel lusten.
Ministreamers werken, zoals Marten al schreef, prima, dus waarom natte vliegen niet.

TL peter

bronco billy

Hoi Peter,

Deze week regel ik de Fly- Drive van 21 aug tm 25 aug.
Tom (Nootjez), John (Jolp), Jan (Troutbuster),Ton ( Team) en ik.
5 man die er zin in hebben.Fantastisch!!
Voor mij is het helemaal een nieuwe ervaring .

Peter hoe zit het met de vergunningen?

grtjs Peter

Troutbuster

Peter (Rena), ik neem een originele Lure and Emerger Cap voor je mee!!

Kun je een beetje mijmeren  ;)

Gr

Jan
"Petri Heil"


Rena

Het lijkt erop dat de datum door doortastende Zeeuwen vast staat :D

De vergunning kan gekocht worden bij de Intersport in Rena of via fishspot.no (GraylingZones) en nog een aantal andere verkooppunten.

Helemaal goed Jan, dan ga ik goed gemutst te water ;)

TL Peter

Nootjez