Ultralicht dag

Started by weerwolf, September 10, 2013, 10:43:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weerwolf

Ik heb op facebook een ultralichtpagina gemaakt waar al redelijk wat bezoekers komen en mensen verhalen plaatsen.
Nu gaan we Zaterdag 28 september een dagje ultralicht vissen in het drontermeer.
Graag zou ik de mensen die hier op het forum zitten ook graag uitnodigen. Opgeven gaat via facebook.


Enige beperking!!! de zwaarste hengel die gebruikt mag worden is een #3.


https://www.facebook.com/groups/ultralichtvliegvissen/




https://www.facebook.com/events/577393258969242/


Velen van jullie kennen de pagina al maar iedereen is welkom
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Jan Damman

Hier zou ik graag bij willen zijn, vis al heel de zomer met m'n #2 'tje maar zit niet op facebook, wel eens aangemeld maar vindt het niks dus jammer dat feest gaat niet door dan.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

weerwolf

Jan je bent welkom hoor, FB op zich vind ik ook nix. ik gebruik het alleen voor het vissen en dan ineens is het heel leuk veel interactiever dan een forum.Probeer het maar eens.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

peter

Ach Jan alleen maar lurken is ook leuk vraag maar aan Fred
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

weerwolf

jan kijk nu nog maar eens of fb, word het alleen maar gemakkelijker van.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Jan Damman

Quote from: peter on September 10, 2013, 19:32:16
Ach Jan alleen maar lurken is ook leuk vraag maar aan Fred

Ja Peter lurken kan ook maar ik ga het toch eens proberen en als het niet bevalt kan ik altijd nog mee stoppen.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Ik kan die dag helaas niet. Wel mooi initiatief Roelof!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Team

Quote from: peter on September 10, 2013, 19:32:16
Ach Jan alleen maar lurken is ook leuk vraag maar aan Fred

Ik facebook ook niet, en ga het ook niet doen, en lurkers zijn er al te veel in Nederland

Light vissen is leuk, doe mee de volgende keer, ik zou wel graag iets op het forum horen en zien ,hoe het jullie is vergaan op het Drontermeer in September
NUNC  AUT  NUNQUAM

Mike

He jammer,  ik zie nu deze topic pas, anders was ik er graag bij geweest.
Ben erg fan van zeer licht vissen.

Omdat dit forum nogal onoverzichtelijk is,  zien vaak mensen bepaalde topics over het hoofd, helaas.

Ben ook wel benieuwd naar jullie resultaten.  Ik doe ook niet aan facebook.
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Team

leuke dag geweest????!!!!
NUNC  AUT  NUNQUAM

weerwolf

Ja is een hele leuke dag geweest, vangsten waren eerst slecht en er haakten wat mensen af door de wind en de vangsten maar na de middag zijn we de lei van de eilandjes op gaan zoeken en toen ineens gingen we vangen toen we richting de vaargeul gingen vissen. Dit maakte de dag nog weer goed. Baarsjes, winde, roofblei, voorn van alles wat gevangen door een ieder die er toen nog was.

Verder nog wat gespeeld met elkaars materiaal wat ook altijd leuk is. Er is gevaren met bellybooten en kano's en kayaks en natuurlijk een groep met de boot weggebracht naar de overkant om daar te waden. Ik heb me kostelij vermaakt en veel leuke reacties gelezen op facebook.
voor herhaling vatbaar.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.