Snoek water in Rotterdam?

Started by Koen, February 01, 2013, 18:05:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koen


Koen

ja, maar als ik op visplanner mijn vispas van den haag in vul laat ie niet de wateren van Delft en Rotterdam zien.

Hilco

Quote from: Koen on February 02, 2013, 22:31:38
ja, maar als ik op visplanner mijn vispas van den haag in vul laat ie niet de wateren van Delft en Rotterdam zien.

ik dacht dat het landelijk was..............

MarcelN

aha Koen, dus je rijdt ook motor!? 'K heb er 7 ::)  R1 R6 wat circuitbikes en 2-strokes, maarre...de havens liggen weer open hoor.

Hilco

Quote from: MarcelN on February 02, 2013, 23:00:26
aha Koen, dus je rijdt ook motor!? 'K heb er 7 ::)  R1 R6 wat circuitbikes en 2-strokes, maarre...de havens liggen weer open hoor.

nou wat let je :

https://www.youtube.com/watch?v=mfBmujieRU4

Koen

Quote from: MarcelN on February 02, 2013, 23:00:26
aha Koen, dus je rijdt ook motor!? 'K heb er 7 ::)  R1 R6 wat circuitbikes en 2-strokes, maarre...de havens liggen weer open hoor.

7!!! nice, ik dacht dat ik er veel had. Heb der 4. BMWr1150gsa voor dagelijk, XT500, Guzzi 850T4 en een uit 1941 komende BSA WM20, maar die rijdt nog niet :)

Koen

Nou, de koffie zit achter de kiezen, tijd om der maar es op uit te gaan :)

hendri

wat overdreven gedoe zoveel motoren, ik wil er maar 1! een duc. monster. ;D ;D ;D

Hilco

veel te koud en je zit vol in de wind .

wel stoer. ;D


Koen

Zo, ik ben der weer. Kompleet verkleumd en uitgewaait, man wat stond er een wind. Tis een mooi stuk om te vissen. Heeft wel wat weg van Stolwijk. Iedereen die ik tegen kwam zei dat het stikte van de snoek, maar vooral karper en veel witvis. Had 1 karper visser gezien, en die had nog niks gevangen. Twas wat koud zei die :P

Anyway ik heb lang moeten vissen, maar heb toch een mooi snoekje mogen vangen. 60-er denk ik, heb um niet gemeten. Potencieel mooi water. Het zijn een aantal meertjes die verbonden zijn door poldersloten. 1 nadeel, veel bomen, heeeel veel bomen. Maar er zijn wel wat plekken waar je kan staan zwiepen. Ik denk dit dat trouwens ook een goeie plek gaat zijn voor droge vlieg straks.






Het zal van het zomer wel helemaal vol met riet staan.

Koen

Pfff gister flink staan zwiepen.  Heb spierpijn nu.

Rick

Maar niet voor niets, toch?  Mooie vis, mooi stukkie water.. ::goodjob::

JB

Quote from: Koen on February 01, 2013, 18:05:32
Nu heb ik een GoPro3 gekocht en die wil ik ff testen. Ik kan dan mooi ff kijken wat het beeld oplevert en jullie kunnen mij dan uitlachen om mijn vis kwaliteiten. win win :P

Koen,

nu heb je een stekkie en vis, maar waar is nou het filmpje  8)
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Gerrit72



::goodjob::

Koen, mooie stek en mooie snoek!

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Koen

Quote from: JB on February 04, 2013, 15:10:07
Koen,

nu heb je een stekkie en vis, maar waar is nou het filmpje  8)

uhm jah dat was wel het plan, maar is was het boutje waarmee je de gopro op de mount me zet vergeten mee te nemen  :-[

JB

#40
 ::lach::  boutje vergeten ::slaugh::
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)

Koen

ja lekker he ....


Maar, ga van het weekend weer proberen op het noorderkanaal. Hoor van meerdere dat het wel goed snoeken moet zijn, dus zal het nog een keer proberen. en dan zal ik wel het boutje meenemen :P

maurice

mooie vis eer koen.

en heren motorgek, er is er maar een,
Honda Shadow VT1400 twincam (amerikaans type)
heb er een gehad, heerlijk zwart chroom top motor.


kut ex
::bbq:: ::proost:: ::proost::

maurice

klopt spay een mooie fat boy,



ja ja ik weet het past bij mij
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

Silverwing 650 interstate...............had ik hem maar niet weggedaan ........... 8)

Marksman

Ik rijd een BMW R1200gs, ook fat.

Gerrit72



Quote from: speycast on February 07, 2013, 21:23:37
als je dan toch zo'n  type motor mooi vind dan is er maar 1 die echt top is H.D natuurlijk

Spey; als HD helicopters gaat maken, stap je er dan ook in  ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Koen

Quote from: Marksman on February 07, 2013, 21:34:16
Ik rijd een BMW R1200gs, ook fat.

nice, welk jaar? Rij zelf de 1150gsa :)

Gerrit72




Nice Koen, mooie machine.

Spey op een playmobile motor zou ik ook gaan rijden  :)
Heb een oude off the road van Suzuki (lijkt wel wat op een playmobile motor ;)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Marksman

Het is de 2010 uitvoering Koen met bovenliggende nokkenassen. Rijdt geweldig.