Kyllburg

Started by drefter, December 25, 2010, 13:35:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

drefter

Klein verslagje van het weekje vissen in Kyllburg zondag 12 sept. daar aangekomen om 11 uur in de ochtend dus ik dacht snel een vergunning halen en vissen ja dat pakte ff iets anders uit vergunning boekje leeg dus geen vergunningen meer op de zondag ik balen dus dan maar genieten van het uitzicht.





Dan maandag maar vissen 7 vissen gevangen met de nimf geen foto's van dacht dat komt nog wel ????? ook een verkeerde inschating.



Dinsdag lekker vissen dacht ik ook gedaan lekker gevist met de nimf maar de vissen dachten daar anders over met heel veel moeite 1 visje weten te haken en voor de rest niets gezien of gevoeld








Woensdag dacht nu komt het goed jawel 2 visjes met de nimf s'avonds nog een poosje geprobeerd niets ik dacht ik doe iets verkeerd maar mijn mede vissers vingen ook niets. Net tegen dat ik weer mijn caravan in wilde duiken nog ff mijn verklikker er af en een sprinkhaan alla Johan Put eraan als verklikker eerste worg gelijk komt er een forel mijn sprinkie halen die mis ik 2 de worp weer kamen ze hem halen weer mis toen maar gestopt nadat ik niets meer kon zien door het late uur


Donderdag ik dacht gisteren ging het met het sprinkie goed dus gelijk die er weer aangebonden en niet veel later mijn eerst voor die dag.






zo die dag lekker een paar uurtjes gevist met als resultaat 5 visjes op de sprinkhaan dus die dag was wel weer lekker.







toen de vrijdag op tijd het bed uit en lekker vissen dacht ik maar toen ik buiten kwam zag ik tot mijn grote schrik dit het water 40 cm hoger en een ander kleurtje.






zaterdag was hetzelfde





en zondag al niet veel beter zondag nog wel ff gevist maar langs het kantje 2 voorntjes weten te haken maar zodra het iets dieper werd zag je niets meer alleen koffie
toen was het weer tijd om mijn spulletjes in en om de caravan op te ruimen en huiswaarts te keren op naar een volgende trip.
Gr Martin