Welke vliegvisfilms ?

Started by A{b}r{a}xa{s}, December 24, 2010, 08:34:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Welke vliegvisfilms kunnen jullie zo al aanraden ?
Ik bedoel dan niet zozeer puur gericht op binden, of werpen, maar meer op verhalen, ervaringen....

Jan Mets

Once in a blue moon.

Geweldige film heb de film besteld in Nieuw Zeeland (trailer op youtube)
en is na betaling goed aangekomen

Mert vriendelijke groet,

Jan Mets

SSMOOTHY

Ik hou zelf dagelijks www.moldychum.com in de gaten...zij posten zowat elke
trailer van elke aankomende vliegvisfilm en mooie plaatjes en andere interessante dingen.
Echt de moeite waard om in ieder geval een keer even te bekijken.
(Hier worden dagelijks nieuwe filmpjes en verhalen gespost!)

Dan zijn er nog de video's die op globalflyfisher worden gezet (de meeste mooie filmpjes
die hier op het forum verschijnen zijn daar ook te zien, en nog vele andere), maar dat wordt
wat minder frequent bijgehouden dan moldychum (en ook veel van hun filmpjes stonden al lang op moldychum...).

Sieger

De films van Gin Clear... The Source zijn ook erg mooi... erg mooi gefilmd en prachtige landschappen enzo...

http://www.mina.co.nz/gin-clear/


Sieger

Rossie69

the river why

ben ik op zoek naar.

iemand al iets over gespot van verkoop ftd of wat dan ook ?


Sieger

#5
Quote from: Rossie69 on January 19, 2011, 22:17:17
the river why

ben ik op zoek naar.

iemand al iets over gespot van verkoop ftd of wat dan ook ?

Die zoek ik ook Henk, maar die is in 2010 alleen nog maar op festivals te zien geweest. Is niet in bioscopen geweest en ook nog niet op dvd verschenen... Kopietjes zullen er nog wel niet zijn...

http://www.youtube.com/watch?v=AV5o7L4_DYU&feature=player_embedded#!


Sieger

Jan Bruins

Yezzzz, once in a blue moon. Schitterend !!

en een gouwe ouwe " a river runs through it".

The lost world of Mister Hary, geeft op een boeiende manier de geschiedenis van dit merk weer.

Of zoek je instructie films.
I don't drink water, fish f*ck in it...

Plantje

Als ik de trailer van The river Why zo bekijk kun je die ook samen met je vrouw bekijken! ;)

Jan Bruins

The River Why

ff zitten googelen en de  vraag gesteld wanneer deze film in Nederland uitkomt, met dit als resultaat:

HI Jan,
Thanks for contacting us.  We have a foreign sales agent working on that now.  It might be several months before it is available, but it should be coming.  I don't know if it will include Dutch subtitling.

Best,
Kristi
   
I don't drink water, fish f*ck in it...

Rossie69

dan zal dat wel in het zomer seizoen worden.
we wachten af.


Plantje

#10
Ik heb laatst een stuk van "The perfect cast" gezien. Maar dat gaat alleen maar over dubbelhandig werpen...niet echt mijn ding. Ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb!

Rossie69

die gozer had volgens mij ook de enkelhandige werpen gefilmt.


Plantje

Okie, dan zal ik nog eens een keer goed kijken! ;)

Rossie69

hij heeft meerdere delen gemaakt morton olsen ofzo toch ?

Henkie


Rossie69


Gert

Van "A passion for angling" heb ik ooit alle (6?) afleveringen van tv opgenomen op videobanden. Gaat denk ik maar 1 aflevering over vliegvissen, maar die andere zijn ook schitterrend.
En je kunt ze tegenwoordig ook allemaal wel op YouTube vinden. Elke episode duurt ca. 50 minuten.

Veel kijkplezier ;)

Groet,
Gert

bazookadude

de deense film over zeeforel is ook mooi, alleen ben de titel ff kwijt.

Bert J.

Je bedoeld Havorredens Hemmeligheder 4? Die is zeker mooi. Deel 2 Kystflue is ook mooi.
Ook mooie films zijn: Salt Sjooret pa flue
                                  Havabbor pa flue
                                  Flyfishing for Mullet
                                  Pike on the fly (Waterwolf)
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

bazookadude

Quote from: Bert J. on February 10, 2011, 16:21:00
Je bedoeld Havorredens Hemmeligheder 4? Die is zeker mooi. Deel 2 Kystflue is ook mooi.
Ook mooie films zijn: Salt Sjooret pa flue
                                  Havabbor pa flue
                                  Flyfishing for Mullet
                                  Pike on the fly (Waterwolf)

jep dat is em.

pepijn

Quote from: Jan Bruins on February 02, 2011, 15:52:53
The River Why

ff zitten googelen en de  vraag gesteld wanneer deze film in Nederland uitkomt, met dit als resultaat:

HI Jan,
Thanks for contacting us.  We have a foreign sales agent working on that now.  It might be several months before it is available, but it should be coming.  I don't know if it will include Dutch subtitling.

Best,
Kristi


waarom download je deze film dan niet??
(goedkoper)


Sietzezietzevliege

Inderdaad In persuit of the waterwolf is een heel gave en de aanbeten zijn werkelijk spectaculair. Lang leve de dahlberg diver ;D. Ook een mooie is the complete angler over het boek van izaak walton.  Verder eastern rises over het vissen in kamchatka. Tapam over het buikbuit tarpon pesten. En natuurlijk once in a blue moon maar die is al heel erg bekend. Drift en Rise van de zelfde makers zijn ook heel gaaf. Trailers bijna allemaal op vimeo/youtube the complete angler zelfs in zijn gehele 3 kwartier op youtube.

Sietze

Sieger

5 Minutes X 12 Films = 2011 Drake Film Awards. Go watch: http://ow.ly/6cR0D

Mooie trailers...


Sieger

Rossie69

heeft iemand al de film van de why river gevonden dan ?