OVM vandaag

Started by VV.nl, April 07, 2011, 12:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aalbrecht

ik wil ook wel mee op flint maar goed gedaan riekky val nog mee die foto hoor groetjes aalbrecht
vliegvissen is een passie

Hilco

ik voel het ............er hang een "Flintdag" in de lucht :)

soms vind ik die jongens van Vis-TV wel wat stuntelig met terugzetten hoor......
Penvissen op Karper en dan weglopen bij je hengel duuuuuuuuuuuuuuuuh.

maar na 2 afleveringen gekeken te hebben op rtl gemist krijg ik steeds meer zin om snel weer te vissen  8)

Nice work Riekky !

christianvt

Hoppa!! Lekker bezig Riekky! ;D Prachtige forel!

@Hilco: Inderdaad lekker handig met 2 dobbers vissen haha.. Of de vis onder de brug laten zwemmen als je er zelf op staat... :P

Hilco

en dan hard voor de  camera "KUT" roepen  :o

christianvt

Quote from: Hilco on May 10, 2011, 11:38:02
en dan hard voor de  camera "KUT" roepen  :o

Hahaha ja inderdaad, moest er wel om lachen :P

Gert

Mooie forel Riekky!

Ik herken die verhalen overigens niet van zo vaak blanken op het OVM.... ik heb er nog nooit geblankt!










maar ook nog nooit gevist :P

HappyFisherman

Die kleine lettertjes doen het em weer :D
Vliegvissen is bevlogen vissen...

riekky

Gert,

Ik las vanochtend in de auto je bericht en dacht nog: "Zo dat is knap, ik hoor alleen maar verhalen dat het OVM moeilijk water is en dat blanken daar de normaalste zaak van de wereld is".

Dacht even dat we met Wilkin den Boer de beroepsvisser te maken hadden.....
:)

Gelukkig las ik de opmerking van HappyF.

Hier nog even twee foto's van de forel.




Groet, Riekky

maurice

lijkt groter dan die van jou Happy
::bbq:: ::proost:: ::proost::

HappyFisherman

#184
Die muil iig wel HAHA! Wat een prachtvis man!

Vraag Rob maar eens wat ie van uitgebogen haakjes vind!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Bert J.

Mooie forel! Goed bezig.. Mooi verslag.
The older we get, the more we feel that the enjoyment of the moment is a state of grace, a golden gift

Rossie69

owjeah bebe gaat lekker.

Maar bram zijn had meer volume


Hilco

schreeuwen ze ook nog dan  :-\

Rossie69


Hilco

sorry hoor  :-[ beetje melig

Rossie69

hahahha zal mij een worst met bieten wezen,mag ik wel offtopic trouwens.


Rossie69

is tie wel weg geweest ?

hahaha

riekky

Drie vissen in twee sessies klinkt niet verkeerd maar drie vissen in negen sessies is minder indrukwekkend. Hahaha.


harry

#193
ik ben vanmiddag naar het oostvoornse meer geweest
het was een erg taaie visserij was er om een uur of 1  en ben bij de loswal naar rechts gegaan en eventjes de doorgang bevist maar zonder resultaat .
er was totaal geen leven te bespeuren ook niks draaien of wat dan ook om een uur of 2 werd er eentje gevangen bij de loswal heb even met de visser gesproken en die vertelde dat het de laatste dagen een erg moeilijke visserij was
de moed zakte al weer bijna in mn schoenen maar toch maar weer richting de binnenbak gegaan en vlak voor de doorgang nog ff op het diepe gevist hier had ik gelijk 2 volgers en even later een uitzettertje gevangen dus was niet voor niks geweest in ieder geval een uurtje later toch de binnenbak op gegaan met een onverzwaard groen nymphje op maatje 14   hier een tijd mee gevist maar geen teken van leven
het werd tijd voor een shaggie en je begrijpt he al nadat ik die had aangestoken en weer contact zocht met  mijn vlieg kreeg ik een knaller van een aanbeet en bleek het al snel om een stevige heer te gaan na een paar flinke runs kwam hij binnen bereik maar   t beestje wilde niet in mijn netje    ik heb  toen  hem maar op de kant gesleept  om te onthaken en te meten  de rolmaat bleef op 63 cm steken het was een mooie dikke donkere vis die er kerngezond uitzag  daarna maar even de vis op adem laten komen totdat hij met een flinke zwiep van zn staart de diepte weer opzocht.
heb daarna nog 2 uurtjes door gevist zonder enig tikkie ,maar ja wat maakt dat dan nog uit he  mijn dag was al gemaakt.

enne   denk dat ik nooit stop met roken   :D :D :D :D

A{b}r{a}xa{s}

morgen zeker weer Harry ? :)

harry

de kans zit er wel in dat ik nog snel een keertje ga ja  ;)
nou kan t nog ff

A{b}r{a}xa{s}

psies, daar moet je van profiteren

Rossie69

mooi ja er worden dus mooie vissen gevangen zo af en toe.
ze zijn dr dus nog wel :)



Hilco

Waar parkeren jullie als je gaat vissen, hier?  (google earth linkje)

HappyFisherman

Links van je punaise. Da's de parkeerplaats bij de Loswal.
Vliegvissen is bevlogen vissen...