helaas

Started by spaycast, November 01, 2013, 08:56:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

spaycast

na het plaatsen van mijn eerste stukje, helaas totaal verkeerd uitgepakt.
voel ik mij genoodzaakt om het forum nu maar weer te verlaten.
ik kan en wil het niet op mijn geweten hebben dat mensen daarom dit forum gaan verlaten.
daarbij komt ook nog eens de negatieve naamsbekendheid die spaycast blijkbaar heeft.
dat bleek wel uit de berichtjes die ik kreeg. (over het algemeen goede hoor)
heb ook geen zin om straks steeds weer aangevallen te worden  door mensen die het op de OUDE SPAYCAST voorzien hebben.

vliegvissers het ga u goed.

Hendrik Knol
Tillegte

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

sjoerd

Och je kunt toch ook gewoon met je eigen naam hier terecht???
Waarom van die rare nicknames.?

gr Sjoerd

Rena

#3
Kies een andere naam en kom terug.
Je bent van harte welkom hier, dus waarom vertrekken?

Laat je niet beïnvloeden door die enkeling die zich negatief uitlaat, die vertegenwoordigd niet de meerderheid... gelukkig.

TL, Peter

Heintje Davids

De woordkeuze in jouw 1e posting was inderdaad een beetje ongelukkig gekozen. Als je jezelf op een openbaar forum begeeft kun je 2 dingen doen; gewoon alles roepen wat in je opkomt of een beetje rekening houden met anderen. Het ging nu even mis en volgens mij heb je jezelf daarvoor verontschuldigd en daarmee zou de kous af moeten zijn. Dat anderen dan toch menen het forum te verlaten, doet men met het volle verstand en geheel voor eigen rekening en daar hoef jij je niet verantwoordelijk voor te voelen.
Uiteindelijk is het natuurlijk je eigen keuze en moet je doen wat je goed dunkt, maar ik vind het vrij ver gaan.

weerwolf

je hebt je excuus aangeboden, we (ik) ben niet haatdragend. Kom onder je eigen naam terug en er zal geen verwarring zijn.
Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Plantje

Reken jezelf niet aan dat mensen het forum verlaten; dat is hun eigen keuze. Ja, zoals al eerder gezegd, je woordkeus was wat ongelukkig in je eerste post. Echter, nog niet eens dusdanig erg dat je een waarschuwing van moderators hebt gekregen. Gewoon weer aanmelden onder een andere naam!