Morgen(woensdag) eemhof

Started by haasie, April 10, 2012, 16:43:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

W3stland

Ik begin om 9 uur meteen maar vroeg..hoop op weinig alg en buzzer vissen..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

hendri

ik had morgen ook ff heen gewild. kwam ff wat tussen dus gaat niet door. succes morgen.
laatste keer dat ik er was ongeveer 2 weken terug, viel mij de lag reuze mee. dr werdt die dag goed gevangen op buzzers. klein, en rood.

HappyFisherman

En op zalmeitjes bij dat blauwe ding linksachterin...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

W3stland

Vandaag eindelijk dus in de eemhof geweest.. Het water was warm en het vissen niet makkelijk. Ik heb eigenlijk op 2 mensen na niemand zien vangen.. Moet zeggen dat alles er netjes bij lag en dat er bijna geen alg te vinden was. Ik heb gevist met een buzzer 40 cm onder de verklikker.. Heb er uiteindelijk 3 weten te vangen en nog een paar gemist. De vis was in goede conditie en mijn nieuwe vision koma reel werkte als een zonnetje ;)
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Rossie69

toch eem metertje :)

mooi dat je gevangen hebt.


Marnix

mooi dat het er goed bij ligt daar,
je vist wel ondiep met je indicator, als het vangt zal het wel werken :)

W3stland

Zal je verklappen dat ik nu diep zat.. Vis in de eemhof normaal altijd op 10 tot 20 cm.. Vaak kruisen ze het water oppervlak op die diepte.. Moet inderdaad wel zeggen dat mensen altijd verbaasd zijn als ze het zien..
"A bad day's fishing is better than a good day at work."

Rossie69

oh dan heb ik nog wel een een mooi patroontje voor je als je zelf bind.

als je ze ziet cruisen.


Marnix

Quote from: W3stland on August 08, 2012, 16:52:22
Zal je verklappen dat ik nu diep zat.. Vis in de eemhof normaal altijd op 10 tot 20 cm.. Vaak kruisen ze het water oppervlak op die diepte.. Moet inderdaad wel zeggen dat mensen altijd verbaasd zijn als ze het zien..

Dat is waar, Goeie tip :)

vliegvisserdorian

IS het de moeite om dit weekend naar de eemhof (kleine vijver) te gaan of kan ik beter een andere vijver uitzoeken???

Marnix

De Eemhof is altijd de moeite waard vind ik..
alleen al de ruimte die je er hebt en de omgeving, de kleine vijver vang je trouwens altijd wel vis.

vliegvisserdorian

vorige keer heb ik op de kleine vijver geen vis gevangen  ::hulp:: ::zucht:: ::spam01:: ::muur::

Marnix

bijna altijd  ;D
soms maakt het niet uit wat je eraan doet dan blijft het moeilijk
Belangrijk is wel als je een hele dag niks gevangen hebt of een tijdje om dan toch zo geconcentreerd mogelijk te blijven vissen.
meestal volgt er wel een aanbeet.
Vind wel bij de Eemhof vooral in de kleine vijver dat je ze daar aan van alles vangt, als iedereen met buzzers zit te pielen vang ik ze aan streamers. en ook andersom wel. soms iets heel geks of nieuws eraan doen word meestal ook direct beloond door een aanbeet. :)

W3stland

#38
Ik snap dat gepiel in de kleine vijver nooit doe t wel eens vlak voor of na t vissen in de grote.. Voor mijn gevoel vang ik ook constanter in de grote.. Zou je niet aanraden t weekend in de kleine te gaan.. veel te druk met vakantiegangers en andere vissers.. Grote vijver is echt te doen maar je moet wel echt vertrouwen in je setup hebben dan vang je altijd wel wat..

@ rossie alles welkom natuurlijk al heb ik wel vast patroon voor de eemhof ;)
"A bad day's fishing is better than a good day at work."