Welkom Roeboe

Started by Vliegvissers.nl Team, November 07, 2020, 12:25:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Roeboe welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Roeboe

Dag iedereen,

Afgelopen week vond ik bij het opruimen van het huis van mijn vrouw haar grootvader. Een hele uitrusting om te gaan vliegvissen. Daar heb ik altijd wel interesse in gehad en in het verleden ging ik vaak karper en forel vissen op stilstaand water.
Spijtig genoeg is hij dementerende en kan ik hem dus niet vragen op het me te leren.

Van vliegvissen ken niets en ik heb geen idee wat ik allemaal geërfd heb van mijn schoongrootvader.
Ik denk dat ik best in een ander onderdeel van dit forum een topic aanmaak met enkele foto's van wat ik heb en dan kunnen jullie me misschien op weg helpen? Het is in alle geval een grote collectie vliegen.

Alvast bedankt, ik weet uit ervaring dat er op fora heel veel te leren valt over je hobby's, vroeger was dat voor mij wielrennen en nu combineer ik, wandelen met mijn hond, met fotografie. Ik doe vaak avontuurlijke reizen naar Scandinavië en Schotland en wil daar graag ook eens kunnen vliegvissen in de toekomst. Er is zelfs een mogelijkheid dat we naar Zweden verhuizen binnen enkele jaren.