Welkom Chrizy

Started by Vliegvissers.nl Team, July 25, 2013, 08:57:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Chrizy welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Chrizy

Hallo allemaal,  ik ben Christian en kom uit Veghel.  Ik ben 39 jaar en ben voornamelijk Veel bezig met vissen op forel op vijvers.  Vis ook veel forel wedstrijden. Ik vis voor de Troutteam van Shimano. Nadat ik ruim een maand geleden een vlieg hengel mocht vasthouden en mijn eerste vliegvisles kreeg, wilde ik hier meer van proeven. Ik heb daarom maar een beginners vlieg hengel en reel aangeschaft.  #6 De vliegvis collectie wordt al aardig uitbreid. ....
Op dit moment ben ik op vakantie in de ardenne en vliegvis Ik de ourthe af.... en geweldige ervaring is dit., owl mis ik de nodige vliegvis ervaring en kennis. ... weet ik toch regelmatig een vis te haken. ...... kortom Ik ga me de komende tijd meer storten op het vliegvissen.

Plantje

Dan ben je helemaal op de juiste plek beland! Veel plezier op vakantie

Chrizy


Sieger

Welkom Chrizy.... veel plezier hier en aan de waterkant natuurlijk....  ::goodjob::


Sieger

HappyFisherman

Veel plezier met je nieuwe hobby!
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Chrizy

Bedankt allen voor de warme welkom hier. Wat een gave visserij is dat vliegvissen zeg. Vanmorgen mijn eerste bruine forel gevangen in de Ourthe in de Ardenne.

Gerrit72





::goodjob:: lekker bezig! En  ::welkom:: hier
The only difference between men and boys is the price of their toys.

gijsie20

Welkom,

En waar in de Ardennen de Ourthe zit je precies?

Greets

Chrizy

ik zat bij de splitsing van de twee rivieren Ourthe en de Ambleve, op de camping Au bord de l'Ourthe.

Plantje

Excuses voor de dubbele welkomstmail...zag pas dat je er al één gehad had toen ik hem verstuurd had...

Jan Damman

Chrizy, ::welkom::en veel vliegvisplezier.
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.