Loop SALE artikelen zomer 2011

Started by sebastiaan, August 05, 2011, 22:34:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebastiaan

Ik heb weer wat artikelen geplaatst op de SALE afdeling van mijn site.

http://www.looptackle.nl/Sale/

Het gaat om een aantal hengels die ik gebruikt heb als demo hengels tijdens het Kampener Knup & Punnik weekend.
Deze hengels bied ik nu tegen sterk gereduceerde prijzen aan.
De hengels zijn in nieuwstaat met 100 % garantie.

Xact 9'0" #5 (verkocht)



Deze hengel is eenmaal als demo hengel gebruikt.
De hengel is 100% in nieuwstaat en wordt geleverd met volledige garantie.
De nieuwe Loop Xact serie heeft een medium-fast actie die vergevingsgezind en nauwkeurig is.  Deze hengels bezitten alle eigenschappen die iedere Loop hengel kenmerkt; driehoekige reelhouder, dubbel gecoate slangenogen en ongecompliceerde werpeigenschappen. De Xact hengels zullen vooral in de smaak vallen bij vliegvissers die wel voor kwaliteit gaan maar niet de hoofdprijs willen betalen. Waar u van andere merken in deze prijsklasse vaak alleen maar een beginnershengeltje kunt kopen, biedt Loop een volwaardige hengel aan.

Normale prijs € 219,-
Nu: € 159,-


OPTi Powe Spey 14'0" # 9/10



Deze hengel is een paar keer als demo hengel gebruikt
De hengel is in 100% nieuwstaat en wordt geleverd met garantie.

'Als best getest in Trout & Salmon, test 2010' ......... en niet voor niets. De OPTi Power Spey werpen zowel korte zware lijnen (typisch voor Underhand en Skagit casting) als lijnen met een klasieke lange bellie. De tip trilt nauwelijks na en in de rest van de hengel zit veel extra power. De reelhouder is 50 % langer dan 'normaal' en geeft de mogelijkheid om de reel zo te plaatsen dat er een optimale balans ontstaat. Details maken het verschil.

Normale prijs € 649,-
Nu € 490,-


Evotec DH 13'6" #8



Deze hengel is een paar keer gebruikt als demo hengel.
De hengel is 100 % in nieuwstaat en wordt geleverd met volledige garantie.

De nieuwe Evotec serie is vervaardigd met de duurzame Cross Weave technologie en heeft een schitterende nauwkeurige en uitgebalanceerde actie. Onze 'Perfect Curve' technologie heeft geleid tot een hengel die nauwelijks natrilt en waarmee u makkelijk uw werptempo kunt varieĆ«ren. Het gevormde handvat uit epoxy-kurk mix geeft u de beste grip in alle situaties. 

Normaal € 569,-
Nu € 430,-


Verder heb ik nog een Evotec CLW 8twelve  reel van € 89,- nu voor € 69,- op de site staan.



Bestellingen via de site graag. OP=OP
http://www.looptackle.nl/Sale/

Bas

sebastiaan