Te Koop: Orvis T3 #2 7'9"

Started by Gert, April 18, 2011, 00:47:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gert

Ik heb er 2, dus kan er weer eentje weg. Orvis T3, 4-delig voor een #2 lijn. Lengte 7'9"
De ene is zgan - heb er zelf 1x mee gevist en daarvoor niemand volgens mij.

De andere is een "Factory Second". Dat houdt in dat het een officieel door Orvis gebouwde hengel is op een T3 blank, en ook volledig voldoet aan de fabrieksspecificaties. De enige verschillen zijn de reelbevestiging (andere wartel) en het verkasoogje. En helaas heb ik hier geen koker bij. Is wat vaker mee gevist, maar in zeer goede staat.

Qua vissen maakt het dus niets uit, maar voor de merkengek wel natuurlijk.

Mag er eentje weg, de "echte" voor 250,- of de Factory Second voor 135,-
(Excl. verz. kosten - geldt voor beide).

Liefhebbers?

Groet,
Gert

pas

graag fotos gert zo dat ik de verschillen kan zien tussen de twee hengels
bvd gr pas
::wtf::

Gert

#2
Zoek de verschillen ;)



Van onderstaande foto's is de onderste de "echte":




Kleine aanvulling: het verkasoogje van de Factory Second zit, indien niet in gebruik, achterover geklapt, tegen de hengel aan.

En op de Factory Second staan geen markeringen (stipjes) om de hengel makkelijk uit te lijnen zodat de ogen in 1 lijn staan.

Gert

Ze zijn er nog allebei hoor, dus denk er allemaal nog maar ff over na. Anders ga ik er eentje op Marktplaats.nl zetten.

Forelletje

Jammer dat het geen Superfine is anders had je er allang vanaf geweest Gert ;).

Volgens mij vraagt Melvin op het forum om een 2 of 3 tje voor een leuke prijs ..en dit zijn leuke prijsjes kan ik je verzekeren .

Richard

Gert

Mag een slotje op - heb de "Factory Second" via Marktplaats.nl verkocht aan iemand die eigenlijk kwam voor de echte ;D

Sieger



Sieger