Welkom Stephan Oude Nijeweme

Started by Vliegvissers.nl Team, March 13, 2014, 02:05:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Stephan Oude Nijeweme welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


marc

nog ene die beter is dan de rest en zich niet eens wil voorstellen ,komt hier alleen maar verkoopspraatje maken
geen welkom van deze kant dus
sorry,iedereen gelijk voor de wet
marc

Stephan Oude Nijeweme

Beste vliegvissersteam,

allereerst hartelijk dank voor het mij welkom heten hier op dit forum.

Mijn naam is Stephan Oude Nijeweme en ik ben woonachtig in het mooie Twente een dorpje genaamd Bentelo.
Hier heb ik mijn eigen stoeterij in springpaarden en in mijn vrije tijd houd ik me bezig met vliegvissen, wat echt een passie voor me is.
Ik doe dit vliegvissen nu zo'n 20 jaar.

Eind vorig jaar ben ik na overleg met Hans Bock toegetreden tot het Vise N Vis team, een onderdeel dat in ieder VNV blad verschijnt. Voor dit team maak ik de video-opnames en doe ik het editen van de films die behoren bij de te verschijnen artikelen in het VNV blad.
Hierbij maak ik in de nabije toekomst ook gebruik van een professionele videohelikopter.
Tot dit team behoren dus, Hans Bock, Marco Wismeijer en ongetekende.

De eerste film die ik gemaakt heb hiervoor is die over het vissen met de Gurgler op de Ronde Bleek in Sterksel.

https://www.youtube.com/watch?v=J2GBoe0gwgg

Ook heb ik later een promotie-film gemaakt voor de Ronde Bleek over de nieuwe kreken die zijn aangebracht rondom de Ronde Bleek.

https://www.youtube.com/watch?v=Lt4vsqC2jDY&list=UUPIveFiub5pHg8XEzVSMkow

Ik zal hier op dit forum berichten plaatsen over mijn werk binnen het Vise N Vis Team.
En tevens mijn andere vliegviservaringen.

Ik zal door mijn drukke werkzaamheden niet dagelijks op dit forum te vinden zijn, maar ik zal een ieder die eventueel reageert zo correct en snel mogelijk antwoorden.

Kan ik alleen nog resten door te zeggen dat ik via deze weg vele nieuwe vliegvissers leer kennen om zo mijn hobby cq passie nog leuker te maken en beter te beleven.

Groeten aan een ieder,


Stephan
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

Beertje

Welkom Stephan, alle kennis is hier welkom.Dus...van harte welkom. ::goodjob::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

merijn1982

Welkom. Kennis is altijd welkom!
Tight lines!!