Welkom toet007

Started by Vliegvissers.nl Team, September 15, 2013, 17:17:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo toet007 welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


toet007

Mijn naam is john toet.....

Ik ben 36 jaar en kom uit Den Haag.
Vroeger was ik al lid hier maar kennelijk doet of kan ik mijn oude account niet meer vinden, ben tijdje weg geweest de reden nieuw huis paar keer van baan veranderd etc.etc.

Viegvissen/binden vind ik zeer rustgevend om te doen.

Ik hou veel van vissen vis geregeld op zee statisch en vliegvissen, heb vroeger zoetwater wedstrijden gedaan en heb veel uren gemaakt op karper.

Ik wil me hobby weer oppakken, ben wel een 'simpele' vliegvisser ( geen waadpak e.d.) gewoon van het kantje af, en als het mooi weer is het water in.

Wil me toch weer storten hierop, en ook echt op gaan pakken, aanschaf van van de pakken en/of belly boot.

Ben erg fan van bonefish en tarpon en alles eigenlijk wat in water zwemt van tenminste een graad of 20, ben 3 jaar geleden in Aruba geweest en daar ook de nodige exoten gevangen.

Hier wil ik nu toch is het Oostvoornse meer gaan 'belagen', heb al. Nodige vliegsoorten bij elkaar gebonden.

Fotografie is ook een hobby van me en wil dat een beetje combineren, als voorbeeld wil ik dyckers.nl aanhalen.

Nou een verhaaltje in een notendop, en hopen dat we de lijnen snel weer kunnen laten strekken.

Grtz J.

Arie de Vries

Groet, Arie

Plantje


Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Jan Damman

Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Rossie69

Ja die naam ken ik nog wel.
heb ooit is een stukkie hert gehad van je.
en je was kok meende ik.

of lieg ik nu,2e is denk ik eerder ;)

maar mooi dat je het weer te pakken heb.


toet007

Klopt helemaal rossie, zowel dat stukje hert als die kok.

Ben nu al 4 jaar geen kok meer, ik heb eerst twee jaar als inkoper Vis bij de sligro gewerkt, en nu zit ik in het management van Visgilde in krimpen.

Rossie69

nou kijk aan :)

ik vergeet niet snel wat ;)

welkom terug.

ben

Mooi dat je er weer bij bent, toch niet familie van de Kaviaar Toet???

toet007

Jawel, maar nauwelijks contact.....

Mike

#12
Grappig, ik was vroeger ook kok.
Een van mijn collega's heette Toet, maar dat was in Utrecht.

Succes met weer oppakken van je hobby...
EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Ron