Welkom Barty

Started by Vliegvissers.nl Team, May 04, 2012, 13:41:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Barty welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerrit72


WELKOM & VEEL PLEZIER OP DIT FORUM! ;D
The only difference between men and boys is the price of their toys.

Barty

Ben nieuw hier. Sinds vorige week gestart met vliegvissen. Ik ben 38 en samen met mijn 10-jarige zoon zijn we beginnen vliegvissen. We hebben een caravan in de Ardennen. Daar vissen we op de rivier. Bijna wekelijks gaan we daar naartoe.

Momenteel zitten we nog in de experimentele fase hoor. Heb een mooi lijntje gekocht in de plaatselijke viswinkel en het nodige materiaal erbij. 2 dagen oefenen en mijn zoon doet het al aardig goed. Dus papa zal ook maar een extra lijn kopen. Ik moet er toch bij zijn voor de vergunning. Kan ik evengoed mee vissen.

Gezien wij met onze caravan op ongeveer 50m van de rivier staan is dit een geschikte hobby op vakantie of weekend. Mijn zoon is er dol op en praat er elke dag over.

Snoek is een beetje zijn passie. Maar daar zijn we nog niet aan toe. Eerst maar eens een forelletje trachten binnen te halen.

Ik zoek me wel te pletter voor een visvest (kindermaat). Helaas nergens te vinden tot nu toe. Kan iemand me helpen aub. En tips zijn welkom ;)


siempie


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::