Welkom TimvanL

Started by Vliegvissers.nl Team, January 13, 2017, 14:03:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo TimvanL welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


TimvanL

Beste allemaal,

Mijn naam is Tim, 28 jaar en fanatiek roofvisser / karpervisser.
Via een kennis van mij heb ik een vliegenlat gekregen...
De meest simpele versie die er is volgens mij, merkloos en zonder enige informatie op de hengel.

Ik wil voornamelijk in de lente en zomer gaan vissen op voorntjes en baarsjes, niks bijzonders maar altijd leuk om je eigen vistechnieken uit te breiden.

Voor nu wil ik ook vrolijk met deze starters hengel aan de slag gaan om te kijken of ik het vliegvissen uberhaupt leuk vind !
Ik zal mij op dit forum dan ook voornamelijk op de achtergrond houden en vooral meelezen met jullie experts !

Tight lines !

guidogast

Welkom, veel succes! Ik zou zeggen probeer toch ook eens een forelvijver ;-) Forel is een leuke vis, springt vaak tijdens de dril, etc.
::agree::

FSCHAMP

 ::welkom:: en veel leesplezier hier op het forum
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

MelMax

Welkom hier op het forum Tim!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

Raymond

::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum Tim

Gerrit

lambert63


HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...