Welkom Gerundino

Started by Vliegvissers.nl Team, September 19, 2016, 15:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Gerundino welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Gerundino

Hartelijk dank voor het hartelijk welkom!

Mijn naam is Peter en woonachtig in Hoorn.
Sinds kort aan het vliegvissen. Iemand uit de buurt deed het en na hem te hebben aangesproken was hij zo aardig om me  een van hengels te lenen en me wat wegwijs te maken. Na op een veldje te hebben geoefend en ik zonder ongelukken kon werpen ben ik met hem op pad geweest en zowaar mijn eerste ruisvoorn gevangen!

Ik had al snel besloten om een tweedehands hengeltje te kopen en dat is inmiddels gelukt.
Gisteren alleen op pad geweest met mijn hond. Niets gevangen maar wel een hele mooie dag gehad.
Mijn hond, Paco,  (een Vizla, een hongaarse staande jachthond) had ik al snel geleerd om van de spullen af te blijven en links te blijven dus dat is geen probleem.
Een hele mooie manier van vissen. Het rechtstreeks contact met de lijn, het op zoek gaan naar de vis, het beweeglijke spreekt mij erg aan. Maar wát moet ik nog veel leren!
Daarom ben ik hier.......l

Aan allen een hartelijke groet,

Peter

Raymond

::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum Peter.

Gerrit

MelMax

Welkom op het forum Peter!
KNOWLEDGE IS FISHDOM

Arie de Vries

Moi Peter,
Welkom op het forum
Groet, Arie

Gerundino

Dank allen voor het welkom!
Een knopenvraagje onder vliegvis materiaal "hengels, reels, lijnen.

Beertje

Welkom Peter. Veel plezier met het vliegvissen en hier op dit forum. ::welkom::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Tight lines!!