Welkom Woenos

Started by Vliegvissers.nl Team, May 10, 2016, 09:27:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Woenos welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Woenos

Dag mensen,

Ik was ooit actief op dit forum maar dat account is verlopen. Vandaar een nieuwe!
Even kort over mezelf, ik vis al heel mijn leven en sinds een paar jaar ook een beetje vliegvissen. Vorig weekend nog op de Ourthe met mijn #4 Scierra Stonefly en Okuma SLV reel een forelletje gevangen tussen het zonnen en bbq-en door :)
Verder ben ik elk jaar wel te vinden in Noord-West Canada in de Skeena river systems. Vliegvissen heb ik daar nog niet gedaan maar dit jaar ga ik naar Rainbow Alley waar het schijnt te stikken van de enorme Rainbow trouts en zal dit keer een vliegvisset meenemen. Ik vis daar natuurlijk wel, had alleen nog geen goede set om mee te nemen. Wel veel reishengels om te spinnen, lepels te gooien.
Ik vind kleine beekjes zo leuk dat ik net een #2 setje heb aangeschaft en die komt hopelijk dit weekend binnen.  Verder heb ik ook 2 zwaardere hengels waarmee ik binnenkort de karper wil gaan proberen te vangen, of kopvoorn, of wat er ook bijt. Ik vis namelijk vaak op de maas bij Dinant en vanuit de boot kan je op goede momenten de vis aan de oppervlakte vangen.

Tsja, dat was het wel denk ik?

HappyFisherman

Welkom terug en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Gerrit59

Welkom en veel plezier op dit forum.

Gerrit

Arie de Vries

Moi Woenos,
Welkom op het forum
Groet, Arie