Welkom steenhuisgeert

Started by Vliegvissers.nl Team, March 07, 2016, 16:04:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo steenhuisgeert welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


steenhuisgeert

Natuurlijk wil ik mezelf even voorstellen.

Ik ben Geert en woon momenteel net in Dronten.
Ik ben 27 en ben fanatiek snoekvisser.

Ik heb jarenlang met jerkbaits achter de groenjassen aangezeten, maar laatst met een maat van mij geprobeerd dit met de streamer te doen, en met succes.
De reden dat ik me heb aangemeld is dus om informatie en ideeën te verzamelen over het vliegvissen, met name op snoek.
Andere reden is dat ik zelf nog geen vliegenlat heb en misschien op deze manier wat kon vinden en informatie kon krijgen.

Verder vind ik het leuk om discussies te volgen wat betreft het vissen in het algemeen.

Groeten,
Geert

Plantje

Gaat goed komen! Zat informatie hier. Er zijn ook wel mensen die hun zoveelste hengel (vaak voor weinig) wegdoen. Hou er wel even rekening mee, dat het Marktplaats onderdeel pas zichtbaar is nadat je drie keer gereageerd hebt.
Veel plezier hier!

HappyFisherman

Welkom en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

merijn1982

Welkom! Je woont in een goede omgeving wat (vlieg) vissen op snoek! Er komt nog wel eens wat te koop voorbij dus dat moet goed komen. Ook op marktplaats staat vaak wel wat
Tight lines!!

Raymond

Welkom Geert!  ::welkom::
::wtf::

Gerrit59

Welkom op dit forum Geert

Gerrit

Arie de Vries

Groet, Arie

steenhuisgeert

Dank allen, we doen ons best