Geen verbinding met firefox

Started by Heintje Davids, May 29, 2013, 09:03:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heintje Davids

Misschien een bekend probleem maar ik stel m'n vraag toch maar. Ik kan deze site alleen bereiken via Explorer en niet via Firefox wat ik standaard gebruik. Heeft iemand dit probleem ook en weet iemand hoe ik het kan oplossen? Waarschijnlijk zal het wel weer heel eenvoudig zijn maar voor een oude digibeet als ik is alles met een computer al snel lastig :) Ik kom wel gewoon op de hoofdsite maar zodra ik naar het forum wil geeft Firefox aan dat er een verkeerde doorverwijzing is!

Vliegvissers.nl


Heintje Davids

Da's fijn om te horen want natuurlijk was dat wel mijn grootste zorg  ;) maar lost mijn probleem nog niet op. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met een instelling van mijn pc of Firefox dus ik hoop dat iemand de Gouden Tip voor mij heeft, want het is best irritant om steeds te moeten switchen tussen Firefox en Explorer.

Vliegvissers.nl

Probeer in ieder geval een keertje alle cookies in FF te verwijderen, misschien is het probleem daarmee al opgelost.

Beertje

Kijk eens bij je firewall,het kan zijn dat deze hem blokkeerd.als dat zo is,even de toegang toestaan.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Heintje Davids

Dank heren, ik ga het eens proberen  ::goodjob::

Ron

 Heintje Davids wat ook kunt doen is Firefox er af halen en dan weer opnieuw installeren ,ik heb het gehad met facebook .

harlin

wel "kaal" er op zetten en geen gegevens van I-E laten over nemen van wachtwoorden enzo, anders blijft het zo waarschijnlijk.
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Heintje Davids

Cookies verwijderen leverde geen resultaat op. Ga maar 's proberen om Firefox eraf te halen en opnieuw te installeren. Mannen, dank voor het meedenken!