ervaren vliegvisser Limburg gezocht

Started by TrippleFeedHD, June 13, 2019, 15:35:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrippleFeedHD

hallo

sinds vandaag heb ik mijn beginner set compleet en kan ik gaan beginnen met het uitoefenen van de vliegvisserij, nu ben ik al via youtube in de tuin aan het oefenen met werpen.
Maar toch zou ik graag samen met een ervaren visser erop uit willen gaan (mij als het ware op sleep neemt) om zo op deze manier mij alle kneepjes van het vak wil leren.
Ik ben zelf 21 jaar en heb een auto dus kan overal heen flexibel dus.

zijn er mensen die het leuk zouden vinden om hun kennis over te brengen op een nieuweling
ik woon zelf in partij vlakbij de geul (prachtig vliegvis water)

Met vriendelijke groet
Niels

henkverhaar

Je kunt wel een keer hier langskomen - ik woon tegenwoordig in Nijswiller... Zoals je wel zult weten is de Geul niet zo maar een openbaar toegankelijk water, dus op sleeptouw nemen zal niet heel eenvoudig zijn, maar 'droogoefenen' kan in elk geval

Fly4Fish

Hallo Niels,

Ik woon in Roermond en beoefen de mooiste vistechniek bijna 3 jaar.
Ben ook begonnen met een 'beginners' set en ving mijn eerste vissen. Ik keek ook veel video's maar besloot toch werplessen te nemen en dat was een wereld van verschil.
Zeker op winderige dagen heb je echt een stapje voor als je werplessen hebt gehad.

Later schafte ik meer 'gerichter' materiaal aan en leer je ontzettend veel doordat je dingen meer op elkaar gaat afstemmen.

In jouw geval zou ik veel blijven oefenen, werplessen nemen en veel gaan vissen. Uiteindelijk komen de grotere vissen en voor je het weet, ben je een obsessieve vliegvisser, hihihi.

Succes!  :D

Michaƫl

Hans-oet-remunj

hoi Niels

Probeer eens een avond bij een vliegvisclub. Er zijn er een paar in de regio, bv vliegvis vrienden limburg of vliegvisclub midden limburg. Gezellig en leerzaam.

Groet
Hans