Dubbing!?

Started by Floor, September 03, 2017, 10:37:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Floor

Ongeveer de helft van de dagelijkse opbrengst... dubbing in sesam kleur
Onze  hofleverancier vind zichzelf ook erg zielig.
En uiteraard, na gedane arbeid moet men rusten. Hard werken, hard ontspannen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Scaramouche

Dagelijks?!  :o Da's dan een hobby in een hobby zeker  ;D

Als onze kat verhaart gebruik ik wel eens wat van zijn vacht als dubbing. Lekker spikey grijs spul. Dit haar lijkt me te lang, of valt dat mee?
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Floor

Gelukkig duurt dit maar een week of 2 wel weer 2 keer per jaar.
De hare n inderdaad wat lang maar het is ondervacht dus net een soort dons.
Als dit jou een leuke hobby lijkt ben je van harte welkom... dan ga ik wel ff wat anders doen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Scaramouche

Quote from: Floor on September 03, 2017, 18:36:23
Als dit jou een leuke hobby lijkt ben je van harte welkom... dan ga ik wel ff wat anders doen.

Wat jammer nou dat je zo'n end uit de buurt woont he  ;D
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Floor

Quote from: Scaramouche on September 03, 2017, 19:12:25
Wat jammer nou dat je zo'n end uit de buurt woont he  ;D

Ha! Dat dacht jij, nog 4 weken dan kom ik gewoon weer in de Krimpenerwaard wonen op het oude vertrouwde stekkie! 😁 dan moet je wel weer tot het voorjaar wachten totdat de wintervacht er weer uitkomt. Koffie staat klaar!
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

Scaramouche

Krimpenerwaard! Daar ben ik opgegroeid. Dan gaan we een keer achter de snoekels aan!
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

p.forel

uit gekeken op het hoge noorden Floor

Floor

#7
Quote from: Scaramouche on September 03, 2017, 20:02:09
Krimpenerwaard! Daar ben ik opgegroeid. Dan gaan we een keer achter de snoekels aan!

Dat is altijd een goed idee!

Quote from: p.forel on September 03, 2017, 20:31:54
uit gekeken op het hoge noorden Floor


In sommige opzichten wel, in andere raak je hier nooit uitgekeken maarja, neem bijvoorbeeld die Krimpenerwaard, daar raak je toch eigenlijk ook niet op uitgekeken.
Er zijn vele redenen om weer naar Nederland te komen, ook gewoon praktische en zakelijke en zo kom je dan weer tot een besluit.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.