Reel smeren

Started by DirSan, March 11, 2016, 09:40:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DirSan

Waar kan je t beste je reel mee
smeren[emoji4] .?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9082 met Tapatalk


Gert

Is nog niet zo lang geleden ook al aan de orde geweest:

Onderhoud reel




Wilco

Quote from: DirSan on March 11, 2016, 09:40:45
Waar kan je t beste je reel mee
smeren[emoji4] .?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9082 met Tapatalk

Je kan je reel smeren met" MAAK GEBRUIK VAN DE ZOEKFUNCTIE"

DirSan

ik stap er uit hier  de mazzel

Gert

Dus je smeert 'm?????


Wilco

Heb net het verzoek gekregen zijn account te verwijderen. Is uitgevoerd.

Gert

Hoewel je je account verwijderd hebt zul je nog wel blijven lurken denk ik.
Dus bij deze NOG een tip: Misschien in een ander leven af en toe eens een bedankje doen als je (wel) een normaal antwoord krijgt?????

Groet,
Gert

Rena

#7
Bij deze lijkt het me een goed idee om de rol van sitebeheerder en gebruiker te scheiden.
Op persoonlijke titel inloggen met je persoonlijke account en als beheerder inloggen als ... juist ja.

Reageer op deze dus : Je kan je reel smeren met" MAAK GEBRUIK VAN DE ZOEKFUNCTIE"
Gemaakt op persoonlijke titel, want niet blauw.

Vind eigenlijk dat DirSan een punt heeft, maar wel over reageert.
Hij had uiteraard wel zelf kunnen zoeken  ::)


TL Peter

maurice

#8


Dirk mocht je dit nog lezen,
Je moet advies niet altijd gelikk als een aanval op jou persoon zien.
Maakt het leven een stuk gemakkelijker. 

Veel plezier verder met het vliegbinden en vliegvissen en vang ze.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Beertje

Dat  eerst zelf zoeken ben ik het mee eens.Alhoewel..........Ik bezondig mij er zo af- en-toe ook aan om maar direct een vraag op het forum tegooien Zonder eerst gezocht te hebben. Maar eerlijk gezegd ( vind ik) is dat zoeken niet er gemakkelijk op het forum. Als je een zoek regel typt, dan krijg je vaak een heel overzicht waar het zoek woord in voor komt. Dus moet je zelf een weg spitten door al die informatie. Of doe ik iets niet goed, dan hoor ik het graag.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

HappyFisherman

Met zoveel mogelijk woorden beginnen te zoeken Jan, als je niets vindt dan er 1 weghalen enz...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

p.forel

Als je alleen maar mag of moet zoeken kunnen we het net zo goed GOOGLE noemen hier

Bijna alles is al eens gevraagt of langs gekomen.

Als iedereen moet zoeken dan is het forum geen knip meer waard

jo flyfishing

En wat is het waard als er 20 maal hetzelfde staat?

Zonder Dirk's post mee te rekenen was de 4e hit bij het zoeken op 'smeren' raak...
Als er dan nog iets te vragen is kan dat bj in het zelfde draadje.
Alle info netjes bij elkaar, en geen 20 posts te openen en doorlezen om iedere keer hetzelfde te lezen.
"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

MarcelN

#13
Een mod had dit topic ook kunnen samenvoegen met 'we gaan hier verder' Onderhoud reel
Nu verlies je wel erg snel mensen ::)

Quote from: Gert on March 11, 2016, 09:54:58
Is nog niet zo lang geleden ook al aan de orde geweest:

Onderhoud reel

Dat bedoel ik :-[ ik kan ook al niet lezen ;D

p.forel

Wat maakt het nu uit of er al 100 keer naar gevraagt is je antwoord of je antwoord niet.
Als  forum leden willen zoeken pakken ze wel google.


DavidS

Quote from: Wilco on March 11, 2016, 13:35:04
Heb net het verzoek gekregen zijn account te verwijderen. Is uitgevoerd.

ik kan DirSan begrijpen

maurice

#16
Quote from: p.forel on March 11, 2016, 19:30:46
Wat maakt het nu uit of er al 100 keer naar gevraagt is je antwoord of je antwoord niet.
Als  forum leden willen zoeken pakken ze wel google.

::agree::

Daar waar het geen probleem is om 15 keer te vragen voor aanschaf hengel of setje.
Word er nu verwezen naar de zoekfunctie.

Mijn vorige post had meer een persoonlijke tint en dat hoort ook niet.

Verder ga ik hier niet meer op in.
::bbq:: ::proost:: ::proost::

Floor

Quote from: p.forel on March 11, 2016, 19:30:46
Wat maakt het nu uit of er al 100 keer naar gevraagt is je antwoord of je antwoord niet.
Als  forum leden willen zoeken pakken ze wel google.

Helemaal mee eens!

"Je antwoord of je antwoord niet", als mensen zichzelf deze vraag vaker stellen houden we in ieder geval heel veel meer (nieuwe) leden over.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses...Hit it.

iMarco

Ik heb echt al enige tijd aardig op een houtje zitten bijten maar ik ga er nu toch iets over roepen....

Ik zit nog niet lang op dit forum maar zie ongeveer ieder bericht dat voorbij komt. Ik kan niet anders concluderen dat wanneer er echt geen dag voorbij gaat zonder negativisme op dit forum er dan echt structureel iets mis is. Ik probeer mijzelf daarvan af te sluiten maar dat is nogal lastig merk ik want het is niet te ontwijken.

Mijn suggestie is dan ook
- aan iedereen om terughoudend te zijn met elkaars negatieve reacties te versterken door er steeds maar weer op te reageren. Wat de aanleiding ook is.
- aan mensen die al erg lang aan boord zijn op dit forum en het als hun eigen chatbox beschouwen: reageer wat meer respectvol op (ook op domme) vragen of reageer niet.

Dat houdt het allemaal wat gezelliger.

Marco




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Raymond

Domme vragen bestaan niet... ;)
::wtf::

goswit


Wie van de Voor en Tegenstanders gelijk hebben  ,  laten we dat maar in het midden houden . ::stil::
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

gijsie20

#21
Allemaal prima..maar die Dirsan..leest vast nog wel mee, was wel zo iemand van vragen vragen vragen..en een bedankje of reply in zijn eigen topic is teveel gevraagd. Nou houdoe dan he!

Arno

He Dirsan nog niet zolang geleden is daar ook een vraag over gesteld als je met de zoekfunctie eerst even probeert dat topic te zoeken
staan daar misschien je antwoorden al in als dat niet het geval is kun je de vraag die je nog hebt misschien nogmaals stellen en dan weet ik zeker dat er
een aantal leden zijn die je verder gaan helpen.

is misschien ook eens een optie om te doen en jaag je niet het halve forum  tegen je in het harnas.

Gr Arno

HappyFisherman

Euhm Arno, lees je zelf wel eens een topic door? 😂😂😂
Vliegvissen is bevlogen vissen...

JB

Quote from: Wilco on March 11, 2016, 12:56:39
Je kan je reel smeren met" MAAK GEBRUIK VAN DE ZOEKFUNCTIE"

En waar haal je dit smeermiddel? Gezocht op Google maar kan het nergens vinden  :(

;D ;D ;D ;D
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)