Poolse webshop

Started by eendagsvlieg, March 03, 2015, 10:09:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Afgelopen jaren bij mij mis gegaan, gewoon andere spulletjes dan ik had besteld en de kwaliteit veren was prut. Ook het spul dat ik daarna kreeg opgestuurd was weer verkeerd en beide keren zaten er krantjes bij in als opvulling. Wist niet dat ze Chinees lezen in Polen  :o
Vliegvissen is bevlogen vissen...

FSCHAMP

Nochtans ik heb er ook al verschillende keren gekocht en steeds gekregen wat ik besteld heb en de kwaliteit is beter dan wat ik van sommige Nederlandse vliegvis webwinkels heb gekregen.  Ik kan er niets verkeerd van zeggen.
Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Steelhead

Ik heb nu een mail gehad dat ik snel een mail krijg met de betaalinstructies.
Afwachten maar.
my best memories are not that old!

Steelhead

Nadat ik die mail met betaalinstructies ontvangen had, netjes betaald en een week later kwam er een enveloppe met de bestelling.
Ik kreeg ook eerst netjes te horen dat alles op voorraad was.
Ze zijn inderdaad niet duur alhoewel ik de verzendkosten voor wat zakjes dubbing van 30 zloty (€ 7.50 of zo) redelijk aan de prijs vond.
Maar dit was een probeerordertje en het is prima gegaan verder. Over de kwaliteit van de spulletjes heb ik geen enkele klacht.
En als je voor meer dan € 100 besteld en het is minder dan 1 kg sturen ze het zonder extra kosten op.
my best memories are not that old!