Vise N Vis video over Baggelhuizen online

Started by Stephan Oude Nijeweme, June 01, 2014, 00:32:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stephan Oude Nijeweme

Beste visvrienden,

de video die ik gemaakt heb samen met de teamleden van Vise N Vis is online en hier te bekijken.

https://www.youtube.com/watch?v=4An66U2VThI

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Ben er druk mee geweest.
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

Gerrit72

The only difference between men and boys is the price of their toys.

Joost S.

Mooi hoor, lekker relaxed filmpje. En geeft een prima beeld hoe het er uit ziet voor mensen die er nog nooit geweest zijn.

Leuk, thanks voor het delen.

BJ

#3
Ik maak zo af en toe ook een filmpje. Om een filmpje enigszins leuk krijgen  ben je veel tijd kwijt.
Ik vind je film zeker goed. Een filmpje is 2 minuten en dit is al een serieus een lange editors klus.

Je kleur en overgangen in zwart/wit (vv) vind ik top

HULDE

::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::

BJ

Stephan Oude Nijeweme

Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

Stephan Oude Nijeweme

Quote from: Joost S. on June 01, 2014, 01:55:26
Mooi hoor, lekker relaxed filmpje. En geeft een prima beeld hoe het er uit ziet voor mensen die er nog nooit geweest zijn.

Leuk, thanks voor het delen.
Graag gedaan Joost. Mooi dat je zo positief bent.

Groeten Stephan
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

Stephan Oude Nijeweme

Quote from: BJ on June 01, 2014, 20:16:37
Ik maak zo af en toe ook een filmpje. Om een filmpje enigszins leuk krijgen  ben je veel tijd kwijt.
Ik vind je film zeker goed. Een filmpje is 2 minuten en dit is al een serieus een lange editors klus.

Je kleur en overgangen in zwart/wit (vv) vind ik top

HULDE

::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob:: ::goodjob::

BJ
Bedankt B.J.

Fijn te horen dat er iemand is die werkelijk begrijpt hoeveel werk het is om een dergelijke film te maken.
Voor Baggelhuizen had ik ongeveer 3 uur ruw materiaal, en ja zoals jij weet kost het veel tijd om uit te zoeken wat wel en wat niet te gebruiken.

Ik heb voor de toekomst een plan om een langere vliegvisfilm te gaan maken, van ongeveer 40 minuten en deze dan op DVD uit te gaan brengen.
Okay het is nog maar een plan, maar de film gaat er zeker komen.

Moet er nog nieuwe (andere) camera's voor aanschaffen en ander materiaal.

Zo wil ik ook bijvoorbeeld, forellen die een vlieg en of streamer volgen, onder water in beeld brengen.
De eerste testen ga ik binnenkort uitvoeren, op voor mij één van de mooiste forellen plassen die ik ken, met grote forel.
Spannend maar leuk.

Maar zoals ik al eerder zei die film is nog toekomst.

Groeten,

Stephan

Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

harlin

Quote from: BJ on June 01, 2014, 20:16:37
Ik maak zo af en toe ook een filmpje. Om een filmpje enigszins leuk krijgen  ben je veel tijd kwijt.
Ik vind je film zeker goed. Een filmpje is 2 minuten en dit is al een serieus een lange editors klus.

Je kleur en overgangen in zwart/wit (vv) vind ik top
BJ

Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar zo te lezen ben je zelf ook nog niet helemaal tevreden als ik het goed begrijp, Stephan. ;)

Quote from: Stephan Oude Nijeweme on June 01, 2014, 23:30:49
Bedankt B.J.

Ik heb voor de toekomst een plan om een langere vliegvisfilm te gaan maken, van ongeveer 40 minuten en deze dan op DVD uit te gaan brengen.
Okay het is nog maar een plan, maar de film gaat er zeker komen.

Moet er nog nieuwe (andere) camera's voor aanschaffen en ander materiaal.
........
Maar zoals ik al eerder zei die film is nog toekomst.

Groeten, Stephan

Persoonlijk heb ik nogal moeite met die zwarte "vignettenring", het is iets wat ik voor het eerst in de hele film zie.
Het is net of je door een verrekijker kijkt die niet helemaal goed.

Het pannen lijkt wel iets te snel gaan, het komt schokkerig over.
Is dat op het origineel ook zo te zien, of komt dat ivm de snelheid van het i-net? 
Muziek loopt soms door bij andere beelden.
En het lijkt net of er 2 verschillende camera's zijn gebruikt.
Overgangen vind ik persoonlijk ook niet zo mooi, maar kan een kwestie van smaak zijn.

Ik weet dat het monteren een flinke klus is, ik heb het 25 jaar terug nog gedaan met bandrecorder enz.
40 minuten terug brengen naar 5 minuten, 80 uur werk, vrouwtje boos met alle snoeren door de kamer, enz.  :-X
Heb zelf ook nog diaporama series gemaakt, ook zo'n lekker klussie. :)

Voor de rest ziet het er mooi, goed en verzorgt uit, evengoed met plezier bekeken.  ::duim::
Ik  ::denken:: dat ik wel begrijp waarom je wat nieuws wilt hebben, het beste is eigenlijk nooit goed genoeg.   :-X  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Stephan Oude Nijeweme

Quote from: harlin on June 02, 2014, 00:33:56
Daar ben ik het gedeeltelijk mee eens, maar zo te lezen ben je zelf ook nog niet helemaal tevreden als ik het goed begrijp, Stephan. ;)

Persoonlijk heb ik nogal moeite met die zwarte "vignettenring", het is iets wat ik voor het eerst in de hele film zie.
Het is net of je door een verrekijker kijkt die niet helemaal goed.

Het pannen lijkt wel iets te snel gaan, het komt schokkerig over.
Is dat op het origineel ook zo te zien, of komt dat ivm de snelheid van het i-net? 
Muziek loopt soms door bij andere beelden.
En het lijkt net of er 2 verschillende camera's zijn gebruikt.
Overgangen vind ik persoonlijk ook niet zo mooi, maar kan een kwestie van smaak zijn.

Ik weet dat het monteren een flinke klus is, ik heb het 25 jaar terug nog gedaan met bandrecorder enz.
40 minuten terug brengen naar 5 minuten, 80 uur werk, vrouwtje boos met alle snoeren door de kamer, enz.  :-X
Heb zelf ook nog diaporama series gemaakt, ook zo'n lekker klussie. :)

Voor de rest ziet het er mooi, goed en verzorgt uit, evengoed met plezier bekeken.  ::duim::
Ik  ::denken:: dat ik wel begrijp waarom je wat nieuws wilt hebben, het beste is eigenlijk nooit goed genoeg.   :-X  ;D
Beste Harry,

Leuk om je te leren kennen.
Jazeker ben ik over het resultaat van de eindfilm Baggelhuizen zelf erg tevreden.
Maar heb wel zoiets  en dat schrijf je zelf al zo mooi aan het eind, het beste is eigenlijk nooit goed genoeg.


Die zwarte vignettering, tja da's iets wat wel meer gedaan wordt en ik ben het gaan gebruiken nadat ik het bij andere films ook gezien had.
Persoonlijk vindt ik het wel mooi, maar ok smaken verschillen.
Ik zal het in de toekomst ook niet altijd gaan gebruiken, maar bij grote oppervlakten als zijnde meren en plassen, vindt ik dat vignettering het beeld net iets meer bij de kijker brengt en het meer een cinematic look kan geven. Dit kunnen natuurlijk twee balken boven en onderin beeld ook, zoals ik bij de ronde bleek film heb gedaan. Echter dien je daar bij het filmen al contstant rekening mee te houden.

Het pannen verloopt in de orginele film goed en via mijn internet hier ook. Muziek loopt ook door bij andere beelden, soms houdt ik hier wel rekening mee maar nu kwam bv met het lopen met de Belly-boaten een ander ritme in het muzieknummer, vandaar dat ik dat zo heb laten doorlopen.
Vaak zijn dit soort films te kort om bij iedere andere scene en of situatie maar weer andere muziek eronder te plaatsen, dit kan ook weer storend en of rommelig overkomen.

Voor het onderwater filmen heb ik inderdaad een andere camera gebruikt. Maar boven water zijn alle shots gemaakt met dezelfde camera.

Tja over der overgangen kunnen we twisten maar denk inderdaad dat dat een kwestie van smaak zal zijn.

Ik ken me die goede oude tijd ook nog van het monteren.
Wanneer ik in die dagen een titel in beeld wilde laten verschijnen, dan maakte ik de tekst met plakletters op papier en ging de stereo installatie aan voor de achtergrond muziek, en werd bijna iedereen verboden om ook nog maar te ademen. Hahahaha, de goede oude tijd zullen we het maar noemen.

Ben blij dat je de film met plezier bekeken hebt en ik denk dat wij heel goed op één lijn zitten.

Wie weet komen we elkaar nog eens tegen aan de waterkant, drinken we gezellig een bak koffie.


Groeten,


Stephan
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

harlin



Stepahan, zoals je merkt ben ik een beetje een oud wijf, :-X
dus koffie drinken doe ik niet, alleen 1 om wakker te worden.  ::fluiten::
Wil je me wild en opgefokt meemaken?? dan ga ik wel aan de koffie.  ;D

Gisteren heb ik mijn letterbak ingeleverd voor de nieuwe rage, ligt nu vol met gekleurde elastiekjes.  ::muur::

En het is maar goed dat we niet allemaal de zelfde smaak hebben, zou wel erg saai worden op die aardbol.  ::houdoe::
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

goswit

Stephan.

Helaas ik vindt het helemaal niets.
Na 30 sec . had ik het al gezien ,  de muziek past totaal niet bij vliegvissen . Vliegvissen is rustgevend en deze muziek is gewoon agressief.
De beelden van het overzicht van de plas zijn schokkend en te lang , lijkt wel of je in de draaimolen zit.  Een van de vissers die een vis heeft gevangen   heeft de lijn verkeerd zitten ,kan gebeuren , maar had je niet moeten tonen .  Een van de vissers had meer intresse in de camera dan de vis , erg storend. Ben zelf een roker maar bij deze productie niet doen .   Deze film heeft totaal geen meer waarde om vliegvissen te promoten je ziet visser die rondobberen in een belly boot.
Zie dit schrijven als positive kritiek zodat je er in de toekomst misschien wat mee kunt doen.

Gos de Wit
Hobby     Vliegvissen -  Rentenieren ,maar die rente Pfffff

sexyloops

stephan

je kunt het niet een ieder naar de zin maken 
beste stuurlui staan aan wal
je moet er wat voor overhebben om zoals jij je kostbare tijd in zo`n project te steken telkens weer 

en het gaat allemaal van jou zuivere vistijd af

jij zet je ten minste nog ergens voor in   de stuurlui ook maar dat is om hun toetsenbord te gebruiken om andere af te kraken 

Kruijff

Quote from: goswit on June 03, 2014, 00:03:43
Stephan.

Helaas ik vindt het helemaal niets.
Na 30 sec . had ik het al gezien ,  de muziek past totaal niet bij vliegvissen . Vliegvissen is rustgevend en deze muziek is gewoon agressief.
De beelden van het overzicht van de plas zijn schokkend en te lang , lijkt wel of je in de draaimolen zit.  Een van de vissers die een vis heeft gevangen   heeft de lijn verkeerd zitten ,kan gebeuren , maar had je niet moeten tonen .  Een van de vissers had meer intresse in de camera dan de vis , erg storend. Ben zelf een roker maar bij deze productie niet doen .   Deze film heeft totaal geen meer waarde om vliegvissen te promoten je ziet visser die rondobberen in een belly boot.
Zie dit schrijven als positive kritiek zodat je er in de toekomst misschien wat mee kunt doen.

Gos de Wit

::agree::

Gr Ed
Gr Ed

Stephan Oude Nijeweme

Quote from: goswit on June 03, 2014, 00:03:43
Stephan.

Helaas ik vindt het helemaal niets.
Na 30 sec . had ik het al gezien ,  de muziek past totaal niet bij vliegvissen . Vliegvissen is rustgevend en deze muziek is gewoon agressief.
De beelden van het overzicht van de plas zijn schokkend en te lang , lijkt wel of je in de draaimolen zit.  Een van de vissers die een vis heeft gevangen   heeft de lijn verkeerd zitten ,kan gebeuren , maar had je niet moeten tonen .  Een van de vissers had meer intresse in de camera dan de vis , erg storend. Ben zelf een roker maar bij deze productie niet doen .   Deze film heeft totaal geen meer waarde om vliegvissen te promoten je ziet visser die rondobberen in een belly boot.
Zie dit schrijven als positive kritiek zodat je er in de toekomst misschien wat mee kunt doen.

Gos de Wit
Beste Gos,

Goh dacht ik na het lezen van je (vast en zeker) oprecht bedoelde commentaar.
Je schrijft dat je het na 30 seconden al gezien had, dus je oordeel geveld hebt. Jammer zelf weet ik uit de praktijk dat iets beoordelen moeilijker is dan veroordelen. En helaas is het nog altijd zo, smaken verschillen en inzichten ook, al dan niet ter zake deskundig.

In de eerste 30 seconden komt er alleen het in mijn ogen mooie clubgebouw van de " Noord Nederlandse Vliegvis Vereniging. ", zelf denk ik niet dat mensen dan al de buik vol kunnen hebben t.a.v. de nog komende beelden en dus de hele video. mij persoonlijk nodigt een dergelijk shot het alleen maar uit om verder te kijken, wanneer ik de sfeer proef die in het eerste shot te zien is, gezellig vier vliegvissers op het terras voor het al genoemde mooie clubgebouw.
Maar mensen zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde en ik waardeer je mening, ben het wat dus je 30 seconden standpunt betreft, niet met je eens.

Technisch:
Je schrijft: "De beelden van het overzicht van de plas zijn schokkend en te lang , lijkt wel of je in de draaimolen zit.".
Dat de beelden op jouw scherm schokkend overkomen, kan ik vanaf hier alleen maar verwijten aan of het internet wat niet goed werkt, of een videokaart die de Full-HD beelden niet snel genoeg kan wegschrijven, of (en dit als laatste) een monitor die niet goed communiceert met de videokaart en of pc.
Echter is dat natuurlijk niet iets wat ik vanaf hier kan beoordelen. Wel dien ik nog op te merken dat het op mijn pc met standaard internet abonnement, alles perfect loopt.

Te lang: Je vindt het shot waarbij de plas in zijn geheel ( kan ook dat ik hier haar moet schrijven, echter weet ik niet of plas, mannelijk of vrouwelijk is ) in beeld komt, te lang. Mocht het zo zijn dat jij al bekend bent met de mooie plas van Baggelhuizen, dan kan zo'n shot inderdaad overkomen als te lang en je het gevoel geven van, ja schiet nou maar eens op.
Toch zijn er nog ontzettend veel vliegvissers die nog nooit op de mooie plas van Baggelhuizen geweest zijn, en die zullen zo'n shot (in mijn ogen en denken) eerder als informatief ervaren en het zal hen een goede indruk geven van de plas.
Met draaimolens heb ik zelf geen ervaring, dus daar moet ik je mijn reactie schuldig blijven.

Je schrijft: "Een van de vissers die een vis heeft gevangen   heeft de lijn verkeerd zitten ,kan gebeuren , maar had je niet moeten tonen".
Kijk dat is nou iets, waarover je van mening kunt verschillen. Vliegvissen wordt (en geloof mij, ik heb veel vliegvissers in mijn leven al bekeken aan de waterkant) volgens mij door geen enkele vliegvisser perfect uitgevoerd, dus draaiende lijnen en of vissen die zich weten te lossen en of een droge vlieg die te vroeg wordt gehaald, zijn allemaal zaken die wanneer ze gefilmd zijn, ook in beeld mogen verschijnen.
Laat ik uitleggen wat ik bedoel.
Hoe zou het overkomen, wanneer je in alle vliegvisfilms alleen de perfecte situatie en vangsten en worpen toont. Het zou frustraties kunnen oproepen bij "beginnende"vliegvissers wanneer ze merken, na een gedegen cursus, dat het nog helemaal niet zo makkelijk is als dat het allemaal in die "perfecte"films doet overkomen.
Bij een samenvatting van een voetbal wedstrijd worden ook niet altijd alleen de doelpunten getoond, maar zie je ook menig gemiste kans in beeld verschijnen.

Je schrijft: "Een van de vissers had meer interesse in de camera dan de vis , erg storend.".
Het betreft hier een communicatie tussen Hans en mij, nadat ik had aangegeven, dat ik meende te zien, niet meer zoveel accu-inhoud te hebben. Het is namelijk wel spectaculair dat wanneer je nog geen (ik denk) 15 seconden met je Belly Boat in het water ligt, al een vis weet te haken.
Deze communicatie zou ik ook nog kunnen verwoorden hier, dat zou dit bericht misschien voor de lezers interessanter maken, maar aangaande de inhoud veel te lang.

Wat het roken betreft;
Vliegvissen is voor het grote deel van de mensen die het beoefenen in Nederland een hobby, spreek veel grote zakenmensen die ook vliegvissen en het heerlijk vinden om met deze bezigheid hun kop even leeg te kunnen maken. Wanneer een vliegvisser het heerlijk vindt om bij het uitoefenen van zijn hobby en of passie, een sigaret dan wel sigaar te willen roken (ben er zelf ook zo één), dan moeten ze dit fijn doen om zo voor hen het genieten tot een hoger plan te kunnen brengen.

Je schrijft: "Deze film heeft totaal geen meer waarde om vliegvissen te promoten je ziet visser die rondobberen in een belly boot."
Wat goed dat je deze film niet ziet als meerwaarde om het vlievissen te promoten, daarvoor is deze film ook niet bedoeld, echter wel om de mooie plas die van de " Noord Nederlandse Vliegvis Vereniging " eens goed inbeeld te brengen, en zo andere vliegvissers die deze plas nog niet kennen er kenbaar mee te maken.
Wat het ronddobberen van vissers in een Belly Boat betreft, ik zie zovaak vliegvissers in een Belly boat ronddobberen, denk ook zeker dat het een hele goede manier is om zo alles goed te kunnen bereiken, waar dat men eventueel denkt de vis te kunnen vangen.

Je schrijft: "Zie dit schrijven als positive kritiek zodat je er in de toekomst misschien wat mee kunt doen."
Ik vindt het altijd positief wanneer mensen de moeite nemen een in "hun" ogen gefundeerde kritiek te leveren, anders zouden ze het tenslotte niet schrijven.
Dat gegeven vindt ik positief.
Of ik met dergelijke commentaren iets kan, heeft met inzicht, ervaring, smaak en het verschil in mensen an sich te maken.

Ik heb van mijn kant één vraag, kan ik ergens een vliegvisfilm van jou bekijken, ik zou die graag zien, om zo tot beter en of andere inzichten te komen.
Ook ik ben tenslotte nooit te oud om te leren.

Vriendelijk groetend,


Stephan Oude Nijeweme
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

BV

#14
Oef,
door je deelneming aan het forum in reacties trek ik mijn predicaat SPAM  terug in.

- roken in een film
+beelden draaien hier heel vlot op labtop met een iets boven gemiddeld budget videokaart
-de "prachtige natuurimpressie in close-up" ontbreekt me
+ mooie springende vissen in de verte


harlin

Quote from: Stephan Oude Nijeweme on June 03, 2014, 19:46:49

Ik heb van mijn kant één vraag, kan ik ergens een vliegvisfilm van jou bekijken, ik zou die graag zien, om zo tot beter en of andere inzichten te komen.
Ook ik ben tenslotte nooit te oud om te leren.
Dat was een mooi verhaal van je Stephan, maakt de film toch weer een stukje mooier ;)
Zeker het laatste stukje is een mooie afsluiting.  ;D
M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN

Gerrit72

#16
Stefan,

Om de een of andere reden worden jouw bijdrages meer kritisch bekeken dan die van andere.
Dat je er inhoudelijk uitgebreid en netjes op in gaat valt je te prijzen.
Ik hoop dat 'de kritiek' wat milder en opbouwender wordt.
Ik vind het mooi dat mensen Nederlandse filmpjes maken, ga daar vooral mee door  :)

Groet,

Gerrit
The only difference between men and boys is the price of their toys.

sexyloops

Zeker het laatste stukje is een mooie afsluiting.

Ja harry sterk gevonden van den Stephan.

Ben nu zelf ook wel benieuwd naar de hobby kunde van bepaalt lid van dit forum


Stephan Oude Nijeweme

Quote from: Cornico on June 04, 2014, 00:49:36
Zo mooi dat het naar mijn idee ervoor gaat zorgen dat een weldenkend mens zich wel 10 keer bedenkt ook maar een poging te doen om z'n nek uit te steken met mogelijke verbeterpunten.  ::goodjob::
Gelukkig wordt op videoforums waar ik wel eens beoordelingen lees en maak nooit zo gereageerd met een dubbele bodem.
Beste Marten Keekstra,

Ik begrijp uit jouw woorden dat wanneer ik uitgebreid in ga op een commentaar c.q. kritiek van een ander forum lid en dit commentaar zo uitvoerig en duidelijk mogelijk probeer te beantwoorden, het andere forum-lid een drempel zou kunnen voelen om ook nog maar met verbeter punten te willen komen. Of lees ik het verkeerd?
Als je daarmee mijn reactie bedoeld aangaande het commentaar van Gos de Wit, dan is mijn reactie zeer zeker niet bedoeld om bij hem een drempel op te roepen bij enig vervolg. Juist het tegendeel. Mijn vraag naar eventuele vliegvisfilms die door hem gemaakt zijn, is dan ook zeer zeker geen vraag met een dubbele bodem. Echter is het een vraag van hoge interesse, daar hij nou al veel dingen anders zou doen in een vliegvisfilm, zo maak ik op uit zijn commentaar.
Daarom en alleen daarom ben ik heel benieuwd om te zien hoe zijn films in elkaar steken, om daar dan ook weer zaken uit te halen.

Jij had enig commentaar op de film die ik gemaakt heb over DRB, echter gaf je ook aan (ik meen) in dat commentaar, eens over een schouder mee te filmen, dat hebben we toen opgepakt en daar hebben we al positieve geluiden over gehoord. Dat alleen al is voor mij wanneer iemand de moeite neemt om commentaar te geven, ik ook graag ideeën hoor van die persoon met daarin inzichten, hoe dingen anders te doen.
En om Gos de Wit van (misschien) veel schrijven te behoeden, heb ik gevraagd naar vliegvisfilms die hij gemaakt heeft.

Dus nogmaals niets met een dubbele bodem.
Nu mijn vraag aan jou, ik persoonlijk ken alleen deze twee forums, wat zijn die andere video-forums, waar jij over spreekt ?
Wellicht dat ik daar ook ideeën en of andere inzichten kan vergaren.

Met vriendelijke groet,


Stephan
Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

Stephan Oude Nijeweme

Quote from: Cornico on June 04, 2014, 10:47:37
Stephan,

Mijn reaktie was gericht aan Harry, dit heb ik geprobeerd duidelijk te maken door Harry te quoten en ook precies de zin te quoten waarop ik reageer.
Wat ik daar als mijn reaktie geef aan Harry bedoel ik ook, niets meer en ook niets minder.
Een tijdje geleden heb ik besloten niet meer op jou te reageren, zie dit antwoord als een eenmalige verduidelijking waarom niet.
De reden is ook weer een dubbele bodem in een antwoord na een aantal aangereikte forumgebruikertips elders, een dubbele bodem die ik niet kon missen.Ik hoop dat je me goed doorgespoeld hebt en zal daar dan ook naar handelen.

En omdat het mijn eerste hobby betreft en ik ook niet de beroerdste ben toch nog maar als een laatste toegift en antwoord op jouw laatste vraag:
http://lmgtfy.com/?q=videoforum
Beste Martin Keekstra,

Jou reactie mag dan aan Harry gericht zijn zoals je nu schrijft, maar je geeft commentaar op een compliment wat hij aan mij maakt.
En wel begin je te spreken over een dubbele bodem. Nu is gewoon duidelijk dat het compliment dat Harry maakt er niet één is die een dubbele bodem bevat. ik denk dat andere forum-leden dit alleen maar kunnen beamen.
Je plaatst namelijk dat mijn vraag aan Gos de Wit aan het eind van mijn betoog, volgens jou dit als gevolg heeft dat:
En ik quote:
Zo mooi dat het naar mijn idee ervoor gaat zorgen dat een weldenkend mens zich wel 10 keer bedenkt ook maar een poging te doen om z'n nek uit te steken met mogelijke verbeterpunten.  ::goodjob::
Gelukkig wordt op videoforums waar ik wel eens beoordelingen lees en maak nooit zo gereageerd met een dubbele bodem.

Ik heb al in mijn eerdere commentaar uitgelegd waarom ik die vraag gesteld heb, in mijn vorig reactie aan jou. En daarin ook aangegeven dat mijn vraag aan Gos de Wit er zeker niet één is met een dubbele bodem.

Een tijdje geleden heb je zoals je aangeeft, zelf besloten niet meer op mij te reageren, dat is je goed en verworven geboorterecht binnen de democratie Nederland, gelukkig wel.
Mede daardoor staat het mij vrij om te reageren op één ieder die aan dit forum deelneemt, en ik denk zeker dat ik ook al helemaal het recht heb te mogen reageren, op reacties die gemaakt worden binnen een door mijzelf gemaakt Topic.

Je schrijft dat je besloten hebt niet meer op mij te reageren n.a.v. een opmerking in een eerdere discussie tussen ons beide.
Je refereert hier aan een opmerking door mij geplaatst in een eerdere discussie. Dit was er ook niet één met een dubbele bodem, en ik kan het weten want ik heb het geschreven. Het gaf gewoon aan hoe mij ineens te binnen schoot waar ik jou van moet kennen.
Zo heeft iedereen dat wel eens, bijvoorbeeld tijdens het grasmaaien, de straat vegen, of wat voor simpele handeling dan ook. Op zo'n moment van dergelijk kaliber, kan je dan ineens iets te binnen schieten. Ik denk niet dat ik daar de enige in ben.

Je schrijft in je reactie een link n.a.v. mijn vraag op welke andere forums jij bedoeld. Die link als ik daarop klik verwijst naar een algemene Google pagina-zoekmachine, en niet expliciet naar één of ander video-forum waarover jij spreekt c.q. aangeeft waar al dan niet met dubbele bodem gesproken wordt. Misschien is het mogelijk om (mocht je reageren) een specifiekere link te plaatsen die direct lijdt naar de door jouw bedoelde forums.

Als slot wil ik nog even aangeven, dat het mij vrij staat evenals één ieder om te reageren, en zal wanneer ik daar de behoefte toe voel, dit ook zeker niet nalaten.

Mvg,

Stephan

Stephan Oude Nijeweme

Cameraman voor Vise N Vis van de VNV

Email sonhorses@gmail.com

harlin

M.V.G. Harry/Harlin
   FF-LEKKER-KLOOIEN