Dubbing

Started by Nol78, January 25, 2014, 17:25:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nol78

Was een beetje rond aan het schuimen op het weide web naar dubbing..opeens herrinerde ik me een filmpje.
Even langs de marskramer voor een koffiemolen.


Daarna langs de action voor verschillende kleuren wol.


Maakt samen dit als resultaat.

Beertje

Ons bint zuunig.  ;). Goed bezig Nol. :)
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Hilco de Visser

nu meteen je hond, kat, en konijn kaal plukken  :P

FSCHAMP

Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Nol78

Beertje zunig bent goed ja ::agree::

Hilco heb geen hond, kat of konijn lopen hier overigens wel genoeg katten en fazanten vrij rond ::bubbels::

Gerrit72



Ziet er goed uit Nol!
The only difference between men and boys is the price of their toys.

wouter veuger

Slim gedaan,goeie tip!

Heintje Davids

Goed bezig Nol  ::top::. Behalve wol kun je ook bont, hoogpolige tapijtvezels en weet ik veel wat niet meer door een koffiemolen halen. Hou bij het vliegenbinden ook even rekening dat wol behoorlijk water opneemt en dus wat beter geschikt is voor nymphen dan droge vliegen. Synthetische dubbing werkt voor droge vliegen meestal weer wat beter.

Nol78

Heintje jij in deze ook dank voor de tips

Beertje

#9
Volgens mij is dat wol wat Nol gebruikt heeft al voor het grootste deel acryl.Kunst vezel dus.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Nol78

Klopt Beertje/Jan het is voornamelijk acryl

Nol78

Dat lint dat jij gebruikt van xenos Beertje/Jan hebben ze ook bij action in verschillende kleuren ook metallic in 3mm en 6mm die van 6 kun je gewoon door de midden knippen heb je 2 strookjes