Drie jaar sparen

Started by HappyFisherman, November 07, 2013, 19:30:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HappyFisherman

Afgelopen week kwam ik er achter dat ik beestjes (of iig 1) in mijn bindspulletjes had. Eigen domme schuld ook, want ik had een echte steenvlieg van afgelopen zomervakantie op mijn bindtafel laten liggen... Eergisteren alle lades met dierlijk materiaal leeggemaakt, in plastic zakken gestouwd en in de vriezer gedaan. Om condensvorming te voorkomen zojuist alles uitgelegd in de woonkamer (lekker warm met de gaskachel aan) en dan zie je pas wat zo'n drie jaar bindspulletjes sparen oplevert...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Christof van den Berge

Hopelijk valt de schade mee Bram!
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben

Heintje Davids

Lekker zo doorgaan; over 25 jaar heb je een veilinghal nodig  :)

HappyFisherman

Zulke verzamelaars zijn niet goed wijs  ::jumpers::

Voorlopig kan ik alle stijlen die ik leuk vind wel binden met de spulletjes die ik heb. Alleen klassieke zalmvliegen heb ik de spulletjes niet voor, maar daar wil ik me niet aan wagen.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

golddigger

En toch zie ik dat je een hoop spulletjes nog niet hebt ::)
Nog maar even door sparen dan ;D

Heintje Davids

Verstandig Bram, alles met mate. Ik was in mijn jeugd en jonge jaren zo fanatiek en dacht alles nodig te hebben. Ben nog eens dierenpark Blijdorp uitgezet omdat ik een pauw te grazen nam in een poging om een staartveer eruit te trekken. Schreeuwen dat beest! Wist ik veel dat die veren nog zo vast zitten. 't Mooiste is dat ik er in de loop der jaren achter kwam dat ik binden niet eens zo heel leuk vind maar meer een noodzakelijk iets  8)

Sieger

Deze dee'ut..... Bagger Beest.....  (goed dat je het op tijd gezien hebt.... )



Sieger

HappyFisherman

Die is glad op, heb alleen de vleugeltjes nog...
Vliegvissen is bevlogen vissen...

BV

Bram kan een pruikenwinkel beginnen!

Beertje

Bram, wat waren dit voor beestjes?.weet je zeker dat het iets met die steenvlieg van doen heeft?
Wij hadden nl een paar jaar geleden ook heel veel kleine kevertjes in huis.Wat bleek, lag in de la van een kast een zgn pittenzak.Meestal zitten er kerrsenpitten in ,maar in deze zat graan korrels hier had een of ander kevertje eitjes in gelegd, en die waren uitgekomen.
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rossie69

heb je nu al motte ballen gekocht.
die in filmkokertjes doen,waar je gaat in gerand hebt met een spieker ?

zo en als je dan alles wat echt geleefd heeft bij mekaar doet in een grote afsluitbare box doen.
en het andere materiaal.ook in een box stopt.
dan moet het goed gaan.

en dan lekker telkens als je gaat knuppen wow wat een lucht.

;D

HappyFisherman

Het waren volgens mij wel mijten Beertje. Ik zag er 1 weg vluchten tijdens het binden...

Gisteren lekkere balletjes gevonden bij de kruitvat Henk. Vanavond mijn bindtafel even helemaal opruimen en goed schoonmaken met een soppie. Kokertjes liggen al klaar dus morgen kan alles terug in de lades en hoop ik dat ik alleen nog dooie beesten heb.
Vliegvissen is bevlogen vissen...