Wie heeft hier ervaring mee Flextec Streamtec 10ft #3 ??

Started by peter, April 04, 2013, 23:07:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

MarcelN

Raar he....ik had  nog doorgegeven dat ik reclame had gemaakt in Purmereutel en dat ook hij in spanning afwacht ::) die dingen vliegen nu omhoog in prijs met bieden, zouden ze het wel versturen??? Ik verwacht hem volgende week nogmaals ::hulp::

peter

ik weet het ook niet ...wacht morgen nog af dan heeft hij een probleem ...
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

MarcelN

neuuuu dan moet je wachten totdat het 21dagen na aankoop is, is het er dan nog niet sturen ze een nieuwe! Hij kan altijd nog komen he..... ::)  ::shutup::

migfisker

Ik heb een 9ft #3 gehad. Uitstekende hengel voor de prijs waar ze op ebay voor weg gaan. Nadeel voor mij was het feit dat ik veel moeite moest doen om mijn reeltje (okuma slv 2/3) er aan te bevestigen. pastte niet goed. pakte om die reden meestal mij st.croix avid 7.9ft #3.

MarcelN

Net even getest, de 10' #3 slikt zowel mijn Danielsson's als Orvis reeltjes, dus die Okuma is denk ik te dik ofzo?
Oftewel de hengel is eindelijk gearriveerd, hebben meer mensen hier die ervaring dat het in 2 fases pas aankomt van die tacklediscounts?
Raar hoor, nu is het ineens wel in een paar dagen binnen :o

peter

Hij is binnen ,lekker stokkie ff gegooit bij mij achter morgen of donder4dag maar ff echt smijten ,gewacht vanaf 8 april en tig mailtjes verder
Peter

2012 
platwaffels. 6.

2011
Platwaffels. 3.

2010
Platwaffels. 10. pr 81cm

Dick

heb de 10 ft #4, 5 en 6 bevallen me prima, en zien er gewoon goed uit

mvg Dick

weerwolf

Ik heb de 10 voet #5 gehad maar weer weggedaan omdat ik hem te zwaar vond. Grappig dezelfde hengel en totaal andere ervaring.

Als iedereen was zoals ik moest zijn, was de wereld perfect.

Henkie

Heb sinds enige tijd de 10 voet #5. Vind hem niet overdreven zwaar, maar heb dan ook grote handen.  ::)
Werpt overigens heerlijk! En was binnen een dag of 5 binnen vanuit TackleDiscount.