te ruil...waterdichte vliegendozen

Started by A{b}r{a}xa{s}, June 08, 2012, 10:22:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A{b}r{a}xa{s}

Door de tijd heen heb ik te veel vliegendozen verzameld.
Ik heb ze een poosje als 'opslag' gebruikt, maar de laatste tijd staan ze leeg te verstoffen.
Tijd dus om ze 'op te ruimen'... ik ruim er maximaal 7 op zodat ik er zelf nog een paar over hou.
Het liefst ruil ik ze in 1 keer (ivm de verzendkosten die anders een groot stempel op de 'prijs' drukken).
Het zijn plastic/kunststof vliegendozen, er passen 9x13x2 (=234) vliegen in per doos.
De compartimenten zijn waterdicht afgesloten.
Afmetingen : 15 x 9,5 x 4,5 cm
foto's...zie hieronder :)






maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

jur606

heb niks te ruil? (behalve wat euro's)

Mocht je er 1tje kwijt willen? (enne kom hem op de fiets halen heen en terug :) Kijk jij maar naar de woonplaats :)


A{b}r{a}xa{s}

Jur : heen en weer van Spijkenisse naar Roosendaal...op de fiets...brrrrr, jij liever dan ik :) :) :)
maar kan geregeld worden hoor, geen probleem.

Maurice : 'k heb geen echt iets wat ik zoek...dus roep ik elke keer 2,8-3mm tungsten kopjes :) bedacht me net dat ik laatst op zoek was naar cdc dubbing, dus dat zou ook kunnen ;)  (kan anders altijd nog mn voorraad cdc veren verknippen, lol)

jur606

#4
haha :) +/- 45-55 enkele reis is wel toe doen hoor.
(en mooi excuus schat moet even wat ophalen met de fiets dus ben er vandaag niet, oh waar dan Roosendaal in Noort Brabant :))
wee thaar reactie al jij liever als ik, veel plezeier schat.

Hebben wel via pm contact welk euro's je ervoor wil hebben :)
Moet dan voor mij zeker in een weekend met aardig weer dus op zijn vroegst 1 tot 2 weken verder maar gaan we regelen
Misschien mooi ritje voor mijn nieuwe racefiets  :)


A{b}r{a}xa{s}

ik hou er 1 voor je vast, en zie je pb-tje wel verschijnen.

Herman

Heb nog wel een partijtje tungsten liggen Bas.
van t weekeinde zal ik wel eens kijken wat ik precies zou willen ruilen.
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

A{b}r{a}xa{s}

voorlopig hou ik ze even gereserveerd voor Maurice en evt Herman, afhankelijk van het aantal dat zij willen hebben.

maurice

sorry voor de late reactie,
maar ik heb geen van die maten tungsten, wel 3.3mm.

computer naar de kloten dus nu even via het werk ;)
zal dus ff afwezig zijn. :'(
::bbq:: ::proost:: ::proost::

A{b}r{a}xa{s}

3,3mm is ook goed Maurice
ennuh...superrrrrrrr die voorraad vliegen die zaterdag nog binnen kwamen !!! THANKS !!
(laat ff weten in hoeveel dozen je interesse hebt aub)

Troutbuster

Hee Bas, ik kwam er gisteren tijdens een bindsessie achter dat mijn voorraad tungsten kopjes behoorlijk schrikbarend geslonken zijn!!
Nu "moeten" we binnenkort toch een bindsessie samen doen dus kan ik e.e.a. bij je "shoppen" in ruil voor een haffeltje Meivliegen??  ;D ;D ;D

Gr
Jan
"Petri Heil"


A{b}r{a}xa{s}

2mm beads heb ik momenteel 'op voorraad' :)

A{b}r{a}xa{s}

de vliegendozen hebben hun bestemming gevonden

<slotje>