Ton Meijer (TEAM) overleden.

Started by Jan Damman, February 17, 2022, 19:05:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jan Damman

Beste forumvrienden,

Afgelopen maandag 14Feb is helaas ons BHOEF vismaatje Ton Meijer (TEAM) overleden.
Ton we zullen je als vismaat en chef missen op ons jaarlijkse visvakantie.
Je blijft in onze herinnering!

Jan Damman
Mvrgr   Jan.

A bad day fishin' beats a good day workin'.

PdH

Dat is geen leuk nieuws.
Gecondoleerd en sterkte voor de familie
grtn, Peter.

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

Marco B

Volg je slechts de kudde, dan loop je altijd door de stront!

gijsie20

Oh nee joh! Wat een vervelend nieuws! Klinkt wel als plotseling. Gecondoleerd aan familie en een ieder die hem goed kende!

marc

Innige deelneming bij dit groot verdriet.
Sterkte aan famillie en vrienden
Grt kleine belg

Gert

Ja, inderdaad een triest en onverwacht bericht. Was een aardige vent die als het even kon aanwezig was op een forumdag.
Sterkte voor de familie en vrienden.

Herman

Sterkte gewenst voor een ieder die hem naast stond!
Als je dat doet wat je altijd al deed, gaat gebeuren wat er altijd gebeurde..

feragen

Ik kan me de twee vistrips in Rena goed herinneren, een groep goed geluimde vliegvissers.
Ton, die de boel in toom hield en zorgde voor de logistiek en de inwendige mens.

BOEFH mist een fijn lid.

Sterke mannen!
---
The fly is the limit!

Nootjez

Het begon hier allemaal op het forum in 2014 , iemand met een wild idee om een forum meeting te houden in Noorwegen (Thx rena..)
Ton was van de partij en medeoprichter van ons bijzonder clubje.

Vele weken visplezier, Noorwegen (3x), Ierland, Oostenrijk, Duitsland en zelfs Nederland omwille van de Covid pandemie. Zoveel mooie herinneringen, lachbuien, mooie vissen, intense, diepgaande gesprekken en samen lekker eten bereiden...
Ton was de eerste om de volgende trips te bespreken en hij had nog zoveel plannen.

Ons Bhoef clubje telt helaas een lid minder. We zullen onze Pater Familias gepast eren tijdens de volgende trip en ongetwijfeld zal hij met ons mee genieten.

Tonnie, deze is voor jou!

https://www.youtube.com/watch?v=7iYpboTjtoQ




Plantje

Paar keer begonnen met typen. Maar nee, geen woorden voor.
Gecondoleerd!

Gerrit59

Wat een verdrietig nieuws!
Gecondoleerd met dit verlies voor familie en andere nabestaanden.
Ik zal me Ton van onze activiteiten herinneren als een bijzonder aardige en belangstellende man.
RIP TON!

Gerrit

FSCHAMP

Innige deelneming en sterkte aan de familie en vrienden.



Grts
Gino

Fly fishing surpasses the need to actually catch a fish, it becomes a mindset, a way of live & with time an obsession.
The finest gift U can give to any fisherman is 2 put fish back, and who knows if the fish that you caught isn't some1 else's gift to U.

<0)))>< yours <-> mine ><((((((0>

Arie de Vries

Dat is verdrietig nieuws, gecondoleerd en veel sterkte voor de familie.
Groet, Arie

JEVDE

Ik kende Ton niet.

Ooit is hij eens bij mij aan de deur geweest om een stapel gratis aangeboden vliegvistijdschriften op te halen. Hij zou ze op zijn vereniging neerleggen geloof ik.
Daarna nodigde hij mij spontaan uit om eens mee te gaan vissen op de Lek. Dat is er door verschillende agenda's toen niet van gekomen.

Mooi om te horen dat hij een fijne groep visvrienden om zich heen had en dat jullie samen mooie vistripjes achter de rug hebben.

Sterkte.

Troutbuster

#15
Beste Broeders in Petrus, en met name beste BHOEF leden....

Ondanks dat wij allen wisten dat het eens zou gaan gebeuren, was het bericht over het overlijden van "onze" Tonny Meijer toch een hard gelag....

Zoals Tommeke "Nootjez" al zo mooi verwoord heeft, Onze Pater Familias is niet meer, en laat een niet te vullen leegte achter.

Wij zullen hem vreselijk missen, de mooie herinneringen blijven gekoesterd in ons hart, en we zullen zeker bij de eerst volgende BHOEF trip, maar ook bij de hopelijk velen die ons nog resten, de geestelijke aanwezigheid van Tonny voelen en eren met een goed glas Single Malt.

Wij, Jan Damman, Peter "Bronco Billy" Lambrechts, en ik, (Tommeke "Nootjez" was geëxcuseerd) hebben Tonny Meijer afgelopen vrijdag op gepaste wijze de laatste eer bewezen.

Met een grote glimlach door de herinneringen, maar tegelijkertijd met tranen van verdriet tijdens de uitvaart geluisterd naar Tonny's favoriete muziek. (en ja Tom, ook die van Dr. Hook kwam langs!)

Tonny, rust zacht makker, we zullen je nooit vergeten.

Jan.
"Petri Heil"


Sieger

Rust zacht Ton. Familie, vrienden en alle betrokkenen heel veel sterkte ...


Sieger

Inderk

Sterkte voor alle naasten, gecondoleerd
"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


JB

Ton R.I.P. alle naasten gecondoleerd
Een dag niet gevist is een dag zonder ergenis (vlieg aan de bodem, vlieg in een boom, vis verspeelt en mijn favoriet NIETS GEVANGEN)