Welkom greg

Started by Vliegvissers.nl Team, July 07, 2011, 21:46:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo greg welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Henry

Welkom Greg.
Laat de mensen hier maar eens een vispoepie ruiken met je vangsten.

greg

Hallo allemaal,

Mijn naam is Gregory en ben 36 jaren jong! Heb dit forum al eerder bezocht, maar heb me opnieuw moeten registreren, waarschijnlijk omdat mijn account was verlopen. Dit geeft al aan dat ik dit forum niet al te vaak bezoek, het moet ook wel leuk blijven ;D!

Ook heb ik wel eens wat visverslagen op het forum geplaatst en leuke discussies losgemaakt.

In 2009 heb ik de vliegvissers beginnerscursus van het VNV gevolg en kwam er achter dat ik nog een hoop te leren heb. Ik hoop hier nog een aantal leuke mensen te ontmoeten en te leren van andermans  vliegviskunsten.

Groeten uit de Krimpenerwaard

Henry

Nou de krimpenerwaard is een prachtige polder om te vissen Greg. Mazzelaar er zijn er een hoop die jaloers zullen zijn op je en ook nog eens de Lek dichtbij
Have fun hier en laat je wat vaker zien hoef je je niet steeds opnieuw in te schrijven :P

greg

Quote from: Henry on July 07, 2011, 22:16:41
Nou de krimpenerwaard is een prachtige polder om te vissen Greg. Mazzelaar er zijn er een hoop die jaloers zullen zijn op je en ook nog eens de Lek dichtbij
Have fun hier en laat je wat vaker zien hoef je je niet steeds opnieuw in te schrijven :P

Nu sla je gelijk de spijker op zijn kop, de "prachtige polder" lijkt helemaal nog niet zo  makkelijk te bevissen. Althans voor mij niet! Ligt het dan echt aan mij, of zit er echt geen vis hier achter een imitatie vliegje aan te jagen, Maaaarrrr........... ik geef niet op en hoop hier nog een aantal poldertips te mogen ontvangen.

Henry

Ik woon in Gouda en kom graag eens je kant uit. Of anders kom je deze kant eens uit, Maar dat er vis zit daar ben ik van overtuigd. Maak het je ook niet te moeilijk in de polder. Simpele nymphjes misbruiken. zorg dat je er voldoende op voorraad hebt :d zeker met de nodige struiken en bomen die je dan vind langs het water.

Ohja kijk eens in dit topic Zondag 4 september.... Kom je nog meer volk tegen die er niks van kunnen .
8) ;D ::welkom:: ::wave::

greg

Quote from: Henry on July 07, 2011, 22:46:58
Kom je nog meer volk tegen die er niks van kunnen .
8) ;D ::welkom:: ::wave::

Ik denk dat dat wel mee zal vallen! Maar het lijkt me leuk om een keer kennis te maken met de mannen achter dit forum.
Ik zal eens kijken of ik een gaatje in mijn agenda heb op 4 september a.s. en laat het je nog weten!

Henry

Lijkt mij in ieder geval leuk. en denk de anderen ook.
hopelijk lukt dat gaatje vinden .

forel


A{b}r{a}xa{s}

welkom (terug) greg :)

christianvt


maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::