De Rondebleek

Started by Gerard van der Kooi, March 18, 2012, 12:18:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gerard van der Kooi

Gisteren samen met nico dekker naar de rondebleek geweest. Na een lange rit vanuit leeuwarden kwam ik om 7.30 uur aan bij DBR. Na een bakje koffie rond 8.00 uur begonnen met vissen. Eerst een tijdje met buzzers gevist maar dit leverde maar 2 vissen op, ben hierna over gestapt op BlobBoobies en het feest kon beginnen. Samen met nico meer dan 20 vissen gevangen en minimaal 10 vissen gelost. De favoriete kleur was vandaag oranje.

Al met al een zeer geslaagde dag en de moeite waard voor herhaling.


groeten,

gerard

Nootjez

Ik ga morgen ook nog eens proberen :)

Nootjez

Daarnet al een vijftal leaders inclusief buzzers volledig klaargemaakt en geknoopt. Zitten nu opgerold op een tuigje.

Als ik nu nog eens in de war geraak ben ik veel sneller terug aan't vissen  ;D

Nootjez

Gisteren een matige dag op de ronde bleek. Enkel het laatste uurtje kwamen ze er vlot uit toen we de buzzer op 1m diepte visten.
Heel de tijd ervoor veel te diep aan het vissen geweest  >:(

Een leuke dame als afsluiter voor mijn vismaat:



vliegvisgek

mooie dikke vis man veel gevangen het laatste uurtje en welke tijd was het zo beetje dat ze gingen bijten :)

Nootjez

van 5 tot half6 zat de beet er goed in.

Dan was het jammer genoeg tijd om te stoppen want ik moest nog gaan werken.

BV

Ben vorige week donderdag geweest , en je zag ze niet zwemmen , zo diep zaten ze.
Maar bijten deden ze op 1 m diep, Raar!

Toch een mooie vis op de foto.

ben

Nou laat maar zien dan die Foto, ben dol op foto's!!!!

BV

@ ben :  met  "Toch mooie vis op de foto" bedoelde ik de foto van Nootjez ...

Heb zelf geen foto genomen.... kleintjes gevangen.... niet minder leuk , maar geen fotomateriaal

ben

Fijn, dan is dat misverstand mijnerzijds weer de wereld uit, prettige voortzetting van deze nog korte maarrr mooie dag!!!!

Rossie69

voeder tijd mischien.


Zeenimf

Gerard, lekker gevangen op de RDB, super !

Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry