Kennismaking met Koreaflyfisher

Started by Koreaflyfisher, January 09, 2012, 15:53:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koreaflyfisher

Weet niet of dit de juiste plek is, hierbij iets over mijzelf

Mijn naam is John, ook bekend onder pseudoniem Koreaflyfisher. Zoals mijn nickname al doet vermoeden liggen mijn roots in Korea. Aldaar heb ik summier mijn lijnen benat, in dit kikkerlandje des te meer. Mijn passie binnen vliegvissen is heel breed. Doe zoet en zout en van tijd tot tijd in de rivieren in Duitsland, Sloveniƫ, Kroatiƫ, Frankrijk etc. Verdiep mij ook in entomologie en uiteraard is binden mijn wegdroom bezigheid, af en toe gestoord door mijn drie kleine kinderen (5, 7 en 9) die ieder een eigen vliegdoosje bezitten met samengebonden vliegen. Ik zeg je, dat is al een hele uitdaging om de bindtafelmores goed bij te brengen en dat haakjes en schaartjes 'no go' area's zijn. Ben gelukkig samenwonend met mijn lieve vriendin Coralie, is 1 keer meegegaan naar Duitsland, en tevens haar laatste keer ;D

In mijn werkend bestaan besteedt ik met verve veel energie en tijd bij Deloitte, als senior manager Consulting, voor vnl de bancaire sector. Ben over een week 43 lentes jong en woon met mijn gezinnetje in Amsterdam. Lid van de Meivlieg, doe aan schaken, en ben een Korea expert.

Tight lines en nadere kennismaking

John

HappyFisherman

Vliegvissen is bevlogen vissen...

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Zeenimf


Flyoutnederland.nl
Carpe Diem!

Groeten Marry

A{b}r{a}xa{s}


John


Rossie69


renew

welkom John,
weer iemand van het prikboord het is de laatste tijd rustg daar, hier niet.
Groet
rene

Inderk

"Zodra vliegvissen wetenschap wordt,  ga je minder vangen "

Groet'n
Ind{k}er{k}mit


Jan Muisers


Sieger

Welkom John.... Heel veel plezier op het forum.... Al gezien dat er 21 januari een binddag is in Apeldoorn.... Kin je meer dan 60 forumgenoten ontmoeten....

Je bent van harte welkom.....


Sieger