fijne meevaller

Started by catchem, February 21, 2013, 13:27:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MarcelN

Dát dacht ik wel, ben gek op nazi's, met zreiffouten als eerste de does in ;D strondflieg

Rene V.

Als ik dit allemaal zo lees kan half NL wel achter de tralies.Komt mooi uit,moeten er weer bajessen gebouwt worden,verdien ik ook weer wat.Wat een moraalridders,als je de belasting kan tillen ben je een held,als een "winkelier" een stomme fout maakt ben je een "dief".Snap ik dit?Geloof het niet.
Als dit gebeurd bij beun de haas de autoboer is het een lul die iets beter op zijn zaakjes moet letten!

Rene V.

Beertje

Ik sta versteld van de grote juridische kennis op dit forum. ;) ;D ;D ;D
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

jelle

we kunnen allemaal advocaat worden of drinken
Groet Jelle

Boosheid, is een gevoel dat er voor zorgt dat jouw vingers sneller tikken dan jou hersens

HappyFisherman

Quote from: speycast on February 23, 2013, 21:22:01
beter schrijf fouten dan slecht karakter  ::vinger::

Was toch: "Beter staand (lees met hoofdletters) te sterven dan kruipend (lees eveneens met hoofdletters) te leven."?
Vliegvissen is bevlogen vissen...

catchem

Pfoe, wat een reacties.
Ik ben  nu al een soort dief en zou bang moeten zijn voor justitie. Volgens mij weet iedereen dat de politie voor dit soort dingen geen reet uitvoert. Ik ben ook wel eens door internet bestellingen opgelicht en er is ook wel eens geld van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik een betaling had uitgevoerd. Als je hier over begint geven grotere bedrijven en de politie geen gehoor of zeggen dat ze voor zo'n klein bedrag niks doen omdat het onderzoek of de administratie duurder is dan het bedrag waar het over gaat.

Als iemand namens mij het bedrijf op de hoogte wilt brengen, prima. Stuur mij een pb en je krijgt het bestelnummer. Ik zelf ga in iedergeval die malle molen van helpdesken met onbeschofte mensen, eeuwig wachten, etc. niet in.

Even voor de duidelijkheid, ik licht nooit iemand op. Maar als een goot commercieel bedrijf een stomme fout maakt die voor mij leuk uitpakt en bij hun in de administratie niet eens opvalt is het voor mij een een fijne meevaller en voor het bedrijf alsof ze een stuiver uit hun zak laten vallen.

Rene V.

Catchem,het ergste nieuws duurt 3 dagen,dus op de vierde dag lekker vissen ermee ;).

Vis ze,Rene V.

catchem

Dank je Speycast, volgende keer ben ik voorzichtiger. Ik denk ook niet dat er echt een nsb-er voor mij dit gaat doen. Gelukkig weten de moraalridders niet wat voor jochie ik ben geweest  ::)

catchem


Raymond

Iemand hiervoor verlinken vind ik heel erg onder niveau en laf. Ik had al vermeld dat ik de tweede reel waarschijnlijk ook gewoon zou houden in het geval het geen bekende verkoper was. Wat ik wel gewoon belachelijk kinderachtig vind is dat je hier per se moet vermelden dat je twee reels hebt gekregen voor de prijs van een. Dat zou ik dus NOOIT gedaan hebben en het zegt dus inderdaad iets over jou, over wat voor 'vent' je NU dus bent.
::wtf::

Raymond

Oh ja, wellicht zou het verstandig zijn als deze hele post verwijderd zou worden, zeer zeker ter bescherming van catchem. Het gaat namelijk weer eens nergens om.

Just my opinion!
::wtf::

Gert

Nee, laat maar staan. Anders is er later misschien nog een keer iemand zo stom om zoiets hier neer te zetten ;)

Ik zou me ook wel even bedenken of ik iets terug zou sturen - hangt heel erg van de verkoper af.
Ik ben ooit zo stom geweest om uit mezelf 1000 gulden alsnog bij de bank af te leveren, terwijl ik al een ontvangstbevestiging op zak had. Maar ik dacht toen ook: krijgt zo'n arm meisje misschien wel op d'r flikker of erger: ontslag.
De enige reactie was: waren we toch wel achter gekomen. Kon geen bloemetje of niks van af. Een eventueel volgende keer kunnen ze mooi de boom in. En niks artikel 321 want er is helemaal geen sprake van wederrechtelijk verkregen.

Groet,
Gert


Rob23_1999

Pffff wat een topic.

Vind het erg om dit allemaal te lezen. Zoals sommige al schreven eerlijkheid duurt het langst.
Vind het schokkend dat dit gewoon kan blijven staan op het forum.

Wat nou als dit zou gebeuren bij een AM tackle of bij een andere sponsor.
Werd er dan ook zo gereageerd door  het uitschot op dit forum.

Ben een lurker op dit forum omdat als je reageert hier meteen je hoofd er af gebeten wordt door de zogenaamde cracks hier.  Met meer dan 20 jaar ervaring in het vliegvissen ben ik toch echt redelijk op de hoogte maar heb alleen geen zin omdat ik een andere mening heb over bepaalde zaken.

Probeer toch eens een neutraal verhaal te vertellen in plaats van iemand je mening op te dringen.
Ga weer eens op zoek naar een gezellig informatief en respectvol forum.

Ik zeg ga lekker door met deze kinderlijke acties en er is straks niets meer van over wat ooit gezellig is opgebouwd. Hoop dat bas en alle betrokkenen eindelijk eens alle kansloze loozers hie hier nsb-ers nazi en andere onvriendelijkheden er eindelijk enns uitgooien.

Ik verwijder in iedergeval maar eens een account.

Robin Weijn

Kunnen we hier ook gewoon blij zijn voor een ander als hij een keer een meevaller heeft. Ik had het zelfde gedaan.

Voor de rest van de moraalridders ga in een hoekje zitten schamen

Mike

#39
Nou zie ik tig verschillende reacties van mensen die uitleggen wat verduistering is en ze kloppen allemaal niet.
Voor de gene die het interessant vinden zal ik het even uitleggen met een makkelijk voorbeeld.

Als ik bij de bakker de winkel inloop en een greep in de kassalade doe, dan is dat diefstal.

Wanneer ik echter zelf in de bakkerij werkzaam ben en ik heb het beheer over de kassa en de inhoudt en ik doe dan een greep in de kassa, dan is dat verduistering.

Verduistering is het dus wanneer je het beheer hebt over enig goed of geld wat niet aan jou toebehoort en daarvan zonder toestemming dingen aan jezelf toe eigent.

Mocht iemand denken dat Catchem in de problemen zou komen als de politie ofzo dit hoort, guess again!!!

Op morele grond zou je iemand zoiets kunnen verwijten, strafrechtelijk kan hij echter niet vervolgd worden.
Pas als de verkoper erachter komt en de reel terug vraagt zal er misschien iets gedaan kunnen worden maar zelfs dan zal het in dergelijke gevallen nooit tot een veroordeling komen.






EDUCATION IS IMPORTANT BUT FISHING IS IMPORTANTER

Raymond

Quote from: Mike on February 25, 2013, 16:35:56
Mocht iemand denken dat Catchem in de problemen zou komen als de politie ofzo dit hoort, guess again!!!

Op morele grond zou je iemand zoiets kunnen verwijten, strafrechtelijk kan hij echter niet vervolgd worden.
Pas als de verkoper erachter komt en de reel terug vraagt zal er misschien iets gedaan kunnen worden maar zelfs dan zal het in dergelijke gevallen nooit tot een veroordeling komen.

Dank je Mike, zover waren de meesten hier ook al, althans ik wel...  ???

Quote from: Robin Weijn on February 25, 2013, 15:37:01
Kunnen we hier ook gewoon blij zijn voor een ander als hij een keer een meevaller heeft. Ik had het zelfde gedaan.

Voor de rest van de moraalridders ga in een hoekje zitten schamen

Dan snap je niet waar het over gaat, ik ben in ieder geval niet blij voor hem, maar ik misgun het hem ook niet.

Ik zal blij worden op de dag dat we hier weer over vissen ouwe****en i.p.v. over dit soort onzin. Dus ik hoop dat het ooit ophoudt dat mensen van dit soort onzinnige dingen posten.
::wtf::

Beertje

@Raymond,dit ge o.h. komt voornamelijk doordat het komkommer tijd is in vliegvissers land.De meeste hebben hun vliegendozen vol,de hengels tip,top en alle materialen nagekeken en zo nodig vervangen.Het wachten is nu op aangenaam visbaar weer. :: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::sjorrie:: ::sjorrie::
If flyfishing were a sin, I'de be the devil's right hand man.

Rene V.

Klopt helemaal Beertje ::agree::,als ik nu de helft van mijn vliegen verspeel kan ik nog een jaar doorvissen ;).

Rene V.

Raymond

Quote from: Beertje on February 25, 2013, 18:51:54
@Raymond,dit ge o.h. komt voornamelijk doordat het komkommer tijd is in vliegvissers land.De meeste hebben hun vliegendozen vol,de hengels tip,top en alle materialen nagekeken en zo nodig vervangen.Het wachten is nu op aangenaam visbaar weer. :: ::argh:: ::argh:: ::argh:: ::sjorrie:: ::sjorrie::

@Beertje:  ::duim:: Ik heb hier verder niets meer aan toe te voegen... ;)
::wtf::