Vangsten Maasvlakte: Elft of Fint?

Started by Franky Boy, June 26, 2014, 11:20:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MarcelN

#50
Vanmiddag vroeg aanwezig om een forumlid op dreef te helpen, helaas miscommunicatie mbt de exacte dam.
Maar ik heb mij wederom uitstekend vermaakt, na 4'en ging het helemaal los elke worp raak, maar toen het met hoog water nog rustig was, klapte deze erop......



Mooie maatse zeebaars die mij even op scherp zette pffff, flink knokken was het.

jo flyfishing

"It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt."

Mark Twain

Scaramouche

Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

MarcelN

Dit is verticaal hoor ::wtf:: heeft dat beest geen last van halve kieuwgreep en duim in bek, als die nu horizontaal hing geef ik je gelijk.

willem

Boeit me niet, zo hou je een baars niet vast. Zijn volle gewicht hangt aan zijn kaak en dat hoort niet, dan maar geen foto maken.

MarcelN

#55
Vanmiddag was staatsbosbeheer compleet met steekvesten aan het controleren op de landtong en ze hadden weer eens 'beet', diverse 'Mo's' stonden druk te telefoneren ;D
fispaz ??? ze stonden aan de verkeerde kant van de stormvloed keerring ;D en ze zullen vast ook wel wat vis in de tas hebben gehad :P  ::goodjob::

Joost S.

Waar is dat dan precies Marcel? Want als ik de visplanner gebruik, lijkt het er op dat je op de gehele lengte van de landtong mag vissen. Behalve in de haven Calland kant.

MarcelN

Dan hadden ze dus vis bij zich fint of zeebaars en dat mag beide niet! Dat ze bekeurd werden was wel erg duidelijk :)

Joost S.

Ah, ok... ik schrok al, ;-).

Ennuh die bekeuring... zoals je zegt; dik verdiend!  ::goodjob::

MarcelN


StefanR

Heeft iemand voor mij een precieze locatie. Wil wel eens kijken hoe het eraan toe gaat en misschien het daarna ook zelf eens proberen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Menno_siemensma

Quote from: StefanR on July 08, 2017, 05:36:11
Heeft iemand voor mij een precieze locatie. Wil wel eens kijken hoe het eraan toe gaat en misschien het daarna ook zelf eens proberen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
https://www.google.nl/maps/@51.9208087,4.2363772,14.25z/data=!4m2!7m1!2e1?hl=nl
Vanaf rozenburg de landtong op via de noordzeeweg, aan de noord oostelijke kant zitten de strekdammen na de keringssluis, kan je eigenlijk niet missen, er zijn een een aantal naar het einde van de landtong toe.
Fishing is like a box of chocolates, you never know what you gonna get.

Scaramouche

Daar waar het spettert zit vis  :)

Ik was er vandaag met een groepje. Brak vakkundig na een kwartier mijn vlieghengel dus bijna alleen maar met de spinhengel gevist. Er werd goed gevangen vandaag.
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Joost S.

Hoe lang kan je daar nog door op fint? Ik geloof dat zeebaars gewoon tot in de winter kan he?

Zit al weer 3 weken thuis met een shit enkel, en gaat nog wel even duren ook vrees ik. Maar volgend jaar ligt die landtond er ook nog wel, ;-).

MarcelN

Quote from: Scaramouche on July 08, 2017, 20:29:52
Daar waar het spettert zit vis  :)

Ik was er vandaag met een groepje. Brak vakkundig na een kwartier mijn vlieghengel dus bijna alleen maar met de spinhengel gevist. Er werd goed gevangen vandaag.
Was dat die grote 'spin'groep die bij de keerring armen parkeerden? Ik stond vanaf 6.30 op de dam en toen het erg heet werd rond 10uur smeerde ik hem pffff
Maar dat had je wel even kunnen doorgeven, nog een hoop door te nemen en ik had wel 'spare'hengels hoor ;)

Scaramouche

Quote from: MarcelN on July 08, 2017, 23:40:22
Was dat die grote 'spin'groep die bij de keerring armen parkeerden? Ik stond vanaf 6.30 op de dam en toen het erg heet werd rond 10uur smeerde ik hem pffff
Maar dat had je wel even kunnen doorgeven, nog een hoop door te nemen en ik had wel 'spare'hengels hoor ;)

Yep, dat waren wij, het Viswereld cluppie  :)

Had ik je inderdaad even moeten pingen maar goed, ik kan nog een keer daarheen rijden hoor  ;D
Liever 1 vis aan de haak, dan de lucht van 10

Bone F


StefanR

Quote from: Menno_siemensma on July 08, 2017, 10:45:35
https://www.google.nl/maps/@51.9208087,4.2363772,14.25z/data=!4m2!7m1!2e1?hl=nl
Vanaf rozenburg de landtong op via de noordzeeweg, aan de noord oostelijke kant zitten de strekdammen na de keringssluis, kan je eigenlijk niet missen, er zijn een een aantal naar het einde van de landtong toe.
Bedankt, ik ga van de week even kijken. Wie weet tref ik nog wel iemand van hier met een paar tips.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk