havens in kampen

Started by brian, February 10, 2011, 19:38:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

brian

ik wil het binnenkort is in de haven in kampen proberen,
hier heb je tog alleen maar de vergunning van zwolle voor nodig?
en welke havens mag je vissen?
en je mag daar tog ook op de steigers vissen.

-nieuwe buitenhaven
-de riete
-gat van seveningen

Gr. Brian

Arno

Beste Brian,
Het is in elke haven verboden om op de steigers te vissen.
De Riette is een verenigings haven met een hek afgesloten dus daar mag je niet komen
het gat van seveningen is aan de andere kant van de ijssel en daar is ook een jachthaven gevestigd
dus ik zou niet weten of je daar op het terrein kan komen.

Gr Arno

brian

nee ik heb anders gehoord.. dat je daar wel op de steigers zou mogen vissen. maar zowiezo de riette niet dus

Arno

Niet alles wat je hoort klopt ook Brian.
de steigers zijn in beheer van de watersportver.
dat ze het toelaten is wat anders maar het mag officieel niet.

brian

oke, en je kunt tog wel met je zwolse vispas daar vissen (hb ik ooook gehoord)

rick k

nou ik heb donderdag ff een vergunning gehaald in kampen voor kampen.... Mooi karpervissen daar joh, ijsselmuiden enzoo.
Maaroed, daar heb ik nog mooi egrote kribben gezien brian, van't zomer ff daar heen??
en ook nog een kleikn haventje aan de ijssel, rech'ts van de kampenbrug. zal ook wel vis liggen...

brian

oke ja kunnen we is gaan kijken!, is ook mooi voor de paaitijd brasems enz. winde

acer 1

hoi brian,
zoals arno al zei er mag zowiezo niet van de steigers gevist worden.
nieuwe buiten haven= verboden te vissen
oude buiten haven=gedoogt vissen.
gat van seveningen mag wel gevist worden,maar niet van de steigers(wsv)
het is een beetje moeilijk uitleggen waar je langs kunt,maar ik ga het je proberen uit te leggen.
vanaf de parkeerplaats bij de camping loop je over het fietspad richting de sluis(onderlangs)dan rechts door het fietstunneltje,
aan de andere kant ga je links het paadje in tot het water ,rechts met het water meelopen tot je rechts een hek ziet daar loop je door (letop dat het hek weer dicht is ivm schapen,dan zie vanzelf waar je moet wezen.je kunt dan eventueel ook nog in de ijssel vissen.

gr berrie

brian

ik heb even gekeken ik denk dat ik het wel snap! bedankt