1e keer ronde bleek

Started by dryfly, April 08, 2012, 15:16:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dryfly

Vanochten naar de Ronde Bleek geweest met Rico (sinds kort op dit forum). Ondanks een moeilijke ochtend wist hij toch zijn 1e Ronde Bleek te verzilveren. Niet slecht toch? Zelf twee verspeeld. Al met al goede ochtend gehad, beter dan eieren zoeken.



Ne pas pipi contre le vent

vliegvisserdorian


Koen


Gerrit72


Mooie vis! Eieren zoeken :o (dat mag toch niet meer, of zijn jullie v/d weidevogelvereniging?)
The only difference between men and boys is the price of their toys.

A{b}r{a}xa{s}

vraagje...zijn die vlotten een beetje stabiel of sta je nog continu te zwabberen en te shaken ??
(ze hebben toch 2 soorten vlotten ? ...en ik mis een zwemvest, is dat niet meer verplicht ?)

BV

Mooi hoor, je eerste keer DRB en Vis.

@Bas:  het vlot wat je hier ziet is de hel!  een vliegend tapijt is nog stabieler als dit.
Ik ga d'r echt niet op. Maar de koningsvlotten zijn super-stabiel.
Reddingdsvest is "verplicht" en kan je huren voor 1€/hr  met max van 5€/dag.

LycoWico

Hallo,

En ooh ja die zijn echt wel stevig met 2 man kan je er makkelijk op blijven staan en sommige mensen zetten er zelfs stoelen op :P

mvg

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

jackoss

Hartelijk gefeliciteerd met je eerste vangst opde ronde bleek. Ik vis daar zelfs sinds kort ook en vind het een superplas. Altijd weer de spanning is dit de 80+? Verder vind ik de sfeer daar ook erg goed. Allemaal aardige mensen die ik tot nu toe ben tegengekomen. Niet te beroerd om je te helpenen om tips te geven. Heb daar meegedaan aan een gidsdag en dat is zeker een aanrader. Groeten Jack.

dryfly

@Bas: Er zijn inderdaad 2 types vlotjes, maar allemaal erg stabiel. En een reddingsvest is inderdaad verplicht, ik draag er zelf altijd één maar we zijn het vergeten, te druk gehad met vissen denk ik.
Ne pas pipi contre le vent

drefter

Ik was er ook toen hij zijn eerste visje ving hij zij toen hij aan het drillen was dit is een droom die uit komt mooi he die reactie.


Gr Martin was inderdaad taai die dag ik had in de ochtend ook niets en in de avond maar 1 maar vandaag in 2 uurtjes had ik er 6 dus dat was beter

dryfly

@ martin: Zeker met je zonker special?
Ne pas pipi contre le vent

drefter

yep werkt goed dus bijf je mee vissen he ook een witte boobie deed het goed.

Gr Martin