Camera verloren

Started by Arno, May 31, 2011, 07:37:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno

Dit kwam ik tegen op het prikboard
Camera verloren. nieuw

Gepost door: Vliegvissert@gmail.com ()
Datum: 30 mei 2011 23:50

Hallo vliegvissers,

Op 21 mei was ik aanwezig op het Kamper Punnik en Knup weekend, dat was op de zaterdag.
Ik ben toen op de parkeerplaats mijn Olympus Tough HD onderwatercamera vergeten.

Het is een zilvergrijze camera,en als het goed is zat ie in een zwart leren hoesje.
Er stonden wat foto's op van karpers en wat foto's en filmpjes van forellen op De Kool en De Ronde Bleek.

Het kan haast niet anders dan dat een andere visser hem gevonden moet hebben want mijn vismaat en ik zijn bij lange na niet als laatste vertrokken.

Vlak voor dat ik in de auto ben gestapt heb ik nog met een mede vliegvisser staan praten en heb hem wat foto's laten zien.
Als iemand wat gehoord heeft of misschien zelf de camera heeft gevonden zou ik het zeer op prijs stellen als die hier even een postje wil achterlaten.

Als u misschien de moeite zou willen nemen om mensen die u kent die daar ook waren maar niet op dit forum komen te willen vragen of zij misschien iets gevonden hebben zou ik dat zeer op prijs stellen.

Voor de gene die mijn camera terug bezorgd heb ik een royale belonig over.

Vriendelijke groet,
Mike Oldhoff.


Gr Arno

Wilco

Ik heb iemand met een zilver grijze Olympus zien zwaaien en daarom is het zinvol om ff contact op te nemen met de organisatie van de Kamper knup en punnik dagen.

mvg Wilco