Geinig

Started by Henry, May 22, 2011, 19:39:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Henry

Weet niet of jullie deze al kennen. Maar bloopers blijven leuk.

Rossie69

blijft wel lache ja die kerel kan dr wat van.

mooiste vindt ik wel met die slang die op hem valt.

mooie mafkees.

zal je vismaat wezen zeg

Henry

Ook al blank je elke keer weer.Met zon mafkees hoef je geen vis te vangen.

Hilco

en dat is dat TV presentator voor een visprogramma.

wat een kansloze onhandige sukkel..........

HappyFisherman

Hoezo kansloze sukkel  ??? Die knakker verdiend z'n centjes met aanklooien en een beetje vissen  ::klappen::
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Hilco

ja , eigenlijk is ie dus heel lekker bezig hahaahah

hendri

dit is beter als de nederlandse vissers op tv. die marco die gaat nog wel(al heeft hij ook zo zn buien) maar die andere malloot, man gister ook weer. hij had er een zeebaars aan en ging helemaal uit zn plaat! net een klein kind die een lolly krijgt.
volgens mij denkt hij dat de kijker van zijn programma tussen de 6 en 7 jaar zitten ofzo.
nee dan zie ik liever deze bloopers! vet lacha man!

bazookadude

Quote from: hendri on May 23, 2011, 10:54:38
dit is beter als de nederlandse vissers op tv. die marco die gaat nog wel(al heeft hij ook zo zn buien) maar die andere malloot, man gister ook weer. hij had er een zeebaars aan en ging helemaal uit zn plaat! net een klein kind die een lolly krijgt.
volgens mij denkt hij dat de kijker van zijn programma tussen de 6 en 7 jaar zitten ofzo.
nee dan zie ik liever deze bloopers! vet lacha man!

ik begrijp precies wat je bedoelt, die ed stoop is mijn favoriet ook niet.

Plantje

Toch is een leuk visprogramma op tv niet mis! Wat mij betreft mogen ze rustig een programma van een uur maken. Als ze inderdaad iets volwassener reageren op een aanbeet...

Overigens heb ik die Marco eens gemailed. Wel een fatsoenlijke vent verder en niet te lui om een nette reactie te geven!

Henry

Een goed en degelijk visprogramma wat ook nog eens volwassen gepresenteerd zou worden zou inderdaad een groot welkom kunnen verwachten. De heren programma bedenkers hebben liever een kook prog in het menu.
Vistv tja wordt een beetje kinds van die verschrikkelijk blije kindertjes die wat mogen doen met hun hobby. Maar echt enthousiast wordt ik er in ieder geval niet van.

Misschien eens met 200 man van dit forum een leuke mail naar  eyeworks sturen met de dringende maar vriendelijke vraag een fatsoenlijk programma neer te zetten met mensen die er ook nog eens wat vanaf weten en minder kinds kunnen presenteren.

maurice

::bbq:: ::proost:: ::proost::

Hilco

ik zat nog te wachten op een dikke boer  :P

Plantje

Bij VisTV hebben ze nu hun bloopers op de website staan. Misschien dat daar iets meer van je gading bij zit :)

hendri

bloopers op de website?? kom op elke uitzending van die 2 ........ is al een blooper op zich.
man je moet er toch niet aan denken dat elke visser zo tekeer gaat als hij beet heeft. ik zou acuut stoppen met vissen en gaan breien ofzo.

Henry

Ik denk dat je die twee niet al te serieus moet nemen. Beetje te over enthousiast, Maar ja zoek eens twee wat serieuzere kandidaten en deze twee hebben al een naam. Vraag me alleen af of ze ook zo doen als ze gewoon voor zichzelf aan het vissen zijn..

hendri

je mag toch hopen van niet.

Hilco

Het is een beetje over de top , maar het kan wel mensen motiveren om te gaan vissen.


Henry

ja en de mensen die al vissen af laten haken  :D, want wie wil er nu met deze twee geaccocieerd worden  ;)

René van Dam

Waarom den je dat ik nooit kijk.

Plantje

Quote from: hendri on May 30, 2011, 10:48:06
bloopers op de website?? kom op elke uitzending van die 2 ........ is al een blooper op zich.
man je moet er toch niet aan denken dat elke visser zo tekeer gaat als hij beet heeft. ik zou acuut stoppen met vissen en gaan breien ofzo.
Ok....als ik beet heb voel ik de spanning ook wel, maar om het nu zo uit te gillen...

Ach...bij gebrek aan beter kijk ik het wel.