Denemarken in april

Started by jackoss, March 01, 2016, 12:37:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

jackoss

Hallo, wij willen begin april op de put and take gaan vissen in Denemarken. Graag tips en ervaringen. Bvd. Jack.

sjoerd

In april wil je toch niet naar een put & take als je daar in Denemarken prachtig kunt vissen op zeeforellen in de Oostzee!!!
OK wil het een dag niet op de zilveren rovers, kun je altijd nog even een P&T bevissen. Hebben wij ook wel gedaan
en met succes.
Maar ik zou zeggen: ga op zeeforel proberen. Niet makkelijk maar o zo mooi in een prachtige omgeving waar je soms bruinvissen ziet zwemmen
en kunt genieten van de flora en fauna.............

Bone F

Mee eens. Voor P&T zou ik geen ca. 800 km. gaan rijden, dat kan veel dichter bij huis, maar waarschijnlijk bedoeld ie wat anders.

jackoss

Hartelijk bedankt voor de antwoorden op mijn vragen gr Jack.

vliegvisgek

hey jack munkbro oxriver grindsted en vergeet storkesue ribe niet mooie grote vis en ja ik rij ook 700km voor put and take hahah
vliegen streamers jullie flashers en april denk ook droog

succes jack ik ga 29april tot 6 mei  ::agree:: ::agree::

jackoss

Dank je Jeroen. Ik ben trouwens ook een paar keer op de Berenkuil geweest mooi daar. Je hoort wel hoe het is geweest. Groeten Jack.

Ronald uit Meppel

Jackoss
Er gaan weinig bezoekers van dit forum naar Denemarken om in een Put and Take te vissen. Op zich is die visserij in Denemarkn behoorlijk populair. De vliegvissers die ik ken (inclusief ondergetekende) laten de Put and Take visserij vaak links liggen. Hooguit vissen mijn vismaten en ik in Baggelhuizen. Als je toch ruim 600km wil rijden heb je misschien wat aan deze site http://www.putandtake.info/english/. Mocht je je bedenken probeer dan ook eens de visserij op zeeforel. Op dit forum kun je daar veel info over vinden. Succes in DK in april

Grtz Ronald

grayling

Er zijn daar een groot aantal vijvers met super vis.
Persoonlijk zou ik vissen met minimaal een #5.
Vliegen, vooral verschillende soorten forelstreamers in vele kleuren.
Soms is een zinklijn ook erg handig om bij u te hebben.
Tippet zou ik voor FC gaan minimaal 20/100

In iedergeval veel plezier.