Welkom Freek

Started by Vliegvissers.nl Team, July 26, 2015, 16:32:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vliegvissers.nl Team

Hallo Freek welkom op Vliegvissers.nl !
Veel plezier hier toegewenst.  :D

Lees voor alle zekerheid alsjeblieft dit topic door zodat je op de hoogte bent van de 'netiquette' die we hier hanteren.

We zouden het ook zeer op prijs stellen wanneer je jezelf hier voorstelt (of minstens een aantal informatieve velden in je profiel zou willen invullen)


Freek

Ik ben Freek,

Heb me ongetwijfeld al een paar jaar geleden een keer voorgesteld. Mijn account bestaat alleen helaas niet meer haha, posts kon ik nog wel terugvinden maar dan als guest. Ik ben momenteel 24 jaar jong en woon in Oud-Beijerland. Ben na een periode van verslaafd aan vliegvissen besmet geraakt met het karpervirus. Heb toen grootste deel van mijn spullen verkocht en alleen een doosje vliegen en 2 vliegvishengeltjes (#3 en #5/6) gehouden.

Ik ben nog steeds fanatiek karpervisser (ja met piepers, een voerboot en een tent en dergelijke) maar ik wil me ook weer wat meer gaan richten op vliegvissen om karper. De reden is eigenlijk dat ik niks heb met oppervlakte vissen, tenzij het met de vlieg is. Zeker nu ik wat minder tijd heb vanwege mijn studie is het gewoon lekker om af en toe een uurtje met de vliegenlat op pad te gaan. Vliegbinden ben ik momenteel niet meer van plan, maar wieweet dat dit ook vanzelf wel weer gaat kriebelen.

Groetjes!


HappyFisherman

Welkom terug dan Freek en veel plezier op het forum.
Vliegvissen is bevlogen vissen...

Arie de Vries

Hoi Freek, welkom terug.
Groet, Arie